X-Cel

J

De office totaalpakket was een top keuze. Dank (en dank voor de snelle service)

Rob

Via www.x-cel.nl de zelfstudie voor Excel gevolgd. Prima bevallen. Ook de beantwoording van mijn vragen ging super snel. Aanradertje!

Ton

Hi lezer, ik heb gekozen voor het data totaalpakket (excel/sql, vba en access). ging mij voornamelijk om excel en sql. Daarover kan ik kort zijn: klasse cursus. Ben sterk verbetert!

K.

De sql cursus is een aanrader. Veel bruikbare stof mbt mijn huidige baan

Verbeterpunten

cursusboek was niet nodig. online omgeving is voldoende

Rene

Excel gevorderd en export gevolgd. Pet je, veel geleerd!

Verbeterpunten

Hi, ik heb de online cursussen van x-cel.nl gevolgd. Moest ff inkomen, maar daarna ging het vlotjes. Veel geleerd (was trouwens het office totaalpakket, maar ik was met name geïnteresseerd in excel... Hi, ik heb de online cursussen van x-cel.nl gevolgd. Moest ff inkomen, maar daarna ging het vlotjes. Veel geleerd (was trouwens het office totaalpakket, maar ik was met name geïnteresseerd in excel en powerpoint

Verbeterpunten

cursusboek heb ik niet gebruikt (online ging prima). misschien later als naslag

remco

Vorige week een excel cursus besteld en kon gelijk aan de slag. Had al een beetje ervaring, maar af en toe was t best lastig. Dank aan de helpdesk :-) veel geleerd

Verbeterpunten

Door het thuiswerken ben ik de Data totaal cursussen gaan doen (excel, VBA, SQL). Veel opgestoken. Kan niet wachten het toe te passen

Verbeterpunten

Hi, heb vorige week de MS office cursussen besteld. Ging prima. Ook vragen werden snel beantwoord. Top

Heb n SQL cursus gevolgd. Niks mis mee, top! Kon er veel van gebruiken