X-Cel

Via bol.com heb ik alle MS office cursussen besteld. Ik was met name geïnteresseerd in Excel maar vanwege de lage meerkosten heb ik nu ook o.a. PowerPoint en access kunnen doen. Ik ben zeer positief... Via bol.com heb ik alle MS office cursussen besteld. Ik was met name geïnteresseerd in Excel maar vanwege de lage meerkosten heb ik nu ook o.a. PowerPoint en access kunnen doen. Ik ben zeer positief over de inhoud ervan

Prima excel cursus. Omdat ik tegen weinig extra geld ook PowerPoint en acces kon volgen, heb ik daar nu ook een certficaat van gehaald. I'am happy

Op www.x-cel.nl heb ik de excel cursussen en de VBA cursussen gevolgd. Heb veel opgestoken en ga zeker gebruik maken van vba om bepaalde taken te automatiseren. Ben nu de excel goeroe van de... Op www.x-cel.nl heb ik de excel cursussen en de VBA cursussen gevolgd. Heb veel opgestoken en ga zeker gebruik maken van vba om bepaalde taken te automatiseren. Ben nu de excel goeroe van de afdeling :-)

Via via op de website van www.x-cel.nl terecht gekomen en een excel cursus besteld. Snelle afhandeling en goede ondersteuning. aanrader wat mij betreft

Verbeterpunten

Excel cursus (basis+gevord) gevolgd, top cursus. Blij mee

Verbeterpunten

Vorige week cursus SQL afgerond. Aanrader voor degene die gaat werken met sql. Ik heb er iig veel van geleerd.

Heb naast mijn excel cursus voor het gemak ook maar de VBA cursus gedaan. Vond het een mooie toevoeging op excel (kan nu middels eenvoudige code bepaalde excel zaken zelf automatiseren!!!!)

Excel cursus was uitstekend

Uitstekende SQL cursus (basis+gevord+expert). Kan een hoop toepassen in mijn werk

Heb de online Excel en SQL training gedaan. Blij verrast met de diepgang. Had al enige kennis, maar ben een hoop wijzer geworden met name op het gebied van formules