X-Cel

Hi, ik heb de Word en PowerPoint cursussen gedaan. Veel handige dingen geleerd, hulde :-)

Verbeterpunten

Via www.x-cel.nl heb ik de excel en python cursus gevolgd. Duidelijk en leerzaam.

Verbeterpunten

het cursusboek was niet nodig (had genoeg aan de online omgeving)

Via x-cel heb ik een python en Sql cursus gedaan (en tevens excel erbij gedaan). Prima cursussen. Kan ik verder mee :-)

Verbeterpunten

Eergister data totaalpakket cursus besteld. Kon dezelfde dag aan de gang. top cursus, met name excel en sql

Verbeterpunten

Excel en sql cursus gedaan. duidelijke uitleg en voorbeelden. Ga een hoop toepassen in dagelijkse werkzaamheden :-)

Verbeterpunten

Vorige week de datacursus besteld. Ging uitstekend. Veel meer te weten gekomen van Excel en SQL.

Verbeterpunten

Had het cursusboek niet nodig.

Zojuist de cursus PowerPoint afgerond. Heb al veel zaken toegepast in mijn dagelijks werk!

Verbeterpunten

Excel cursus gedaan. Enorm veel geleerd.

Verbeterpunten

Het cursusboek bevat geen trefwoorden index waardoor ik niet zo snel bepaalde zaken later kon terugvinden. Klein minpuntje hoor!

Vorige week het data totaalpakket besteld en kon gelijk aan de slag. Sommige dingen wist ik al wel (met name excel basis en delen van de gevorderde), maar toch een hoop nieuws geleerd. van VBA en... Vorige week het data totaalpakket besteld en kon gelijk aan de slag. Sommige dingen wist ik al wel (met name excel basis en delen van de gevorderde), maar toch een hoop nieuws geleerd. van VBA en SQL wist ik eigenlijk bijna niets. Aanrader voor mensen als ik

Via bol.com heb ik alle MS office cursussen besteld. Ik was met name geïnteresseerd in Excel maar vanwege de lage meerkosten heb ik nu ook o.a. PowerPoint en access kunnen doen. Ik ben zeer positief... Via bol.com heb ik alle MS office cursussen besteld. Ik was met name geïnteresseerd in Excel maar vanwege de lage meerkosten heb ik nu ook o.a. PowerPoint en access kunnen doen. Ik ben zeer positief over de inhoud ervan