X-Cel

Excel cursus gedaan (betaald via mijn werkgever :-)
Goeie cursus, veel nieuwe dingen geleerd die ik direct ga toepassen

Cursus Excel en Sql gevolgd. Goede cursus, ben zeer tevreden met wat ik geleerd heb.

Verbeterpunten

Goede cursus, veel voorbeelden om mee te oefenen

Verbeterpunten

Had de cursus liever in het engels gevolgd (mijn moedertaal)

Kwabena Marfo

Goede uitleg

Geen opmerking

Top cursus! het datapakket is een aanrader

Verbeterpunten

cursusboek vond ik overbodig aangezien de online variant prima was

Hoi, ik heb de excel, word en powerpoint training gedaan (al was ik meer geinteresseerd in excel en powerpoint. Word doe ik weinig mee, maar vanwege de prijs toch besteld). Ik vond het een... Hoi, ik heb de excel, word en powerpoint training gedaan (al was ik meer geinteresseerd in excel en powerpoint. Word doe ik weinig mee, maar vanwege de prijs toch besteld). Ik vond het een uitstekende cursus, veel is toepasbaar voor mijn werk (financial controller).

Via www.x-cel.nl heb ik de VBA en Excelcursus gedaan (heb overigens het datapakket besteld, want was goedkoper: TIP). Goede cursus, duidelijke uitleg. Kan ervan een hoop toepassen en mijn dagelijkse... Via www.x-cel.nl heb ik de VBA en Excelcursus gedaan (heb overigens het datapakket besteld, want was goedkoper: TIP). Goede cursus, duidelijke uitleg. Kan ervan een hoop toepassen en mijn dagelijkse werkzaamheden verbeteren :-)

Verbeterpunten

Excel cursus gevolgd, top cursus!!

SQL en Excel cursus gedaan. Top cursus, aanraderrrrrrr

Excel cursus gedaan (+ VBA: Wilde altijd al meer weten over het programmeren). Top cursus, veel geleerd