X-Cel

Ik heb de Excel cursus (basis + gevord + expert) gedaan. Veel nieuwe dingen geleerd die ik direct heb toegepast. Sommige dingen wist ik al.

Verbeterpunten

ik heb het cursusboek niet gebruikt. kan wat mij betreft achterwege blijven. het is prima online te volgen namelijk

Gisteren de cursus afgerond en certificaten ontvangen. veel geleerd van met name de excel gevorderde + expert cursus. Duidelijke oefenstof. Basiscursus was achteraf niet nodig

Verbeterpunten

Uitstekende cursus. Vragen werden snel beantwoord. Kan deze (excel in mijn geval) iedereen aanraden die veel met draaitabellen en formules werkt

Verbeterpunten

Ik heb het datapakket (= SQL+excel+access). Wist al veel van Excel, maar toch nog eea opgestoken. Sql cursus was prima.

Verbeterpunten

Ik heb de Word 2016 cursus gevolgd. Prima cursus. Kon ook versie 2019 al benaderen (zonder extra kosten)

Verbeterpunten

Cursusboek heb ik niet gebruikt. Heb alles via het scherm gedaan. Boek is mi niet nodig

Heb veel geleerd van de Excel cursus. sommige onderdelen heel nuttig (formules), sommige delen minder relevant voor mij (draaitabellen).

Verbeterpunten

Cursus SQL gedaan. Heeft me uitstekend geholpen bij mijn dagelijks werkzaamheden.

Verbeterpunten

Zou ook graag een power BI cursus willen volgen via deze website.

Ik heb de Excel, access en SQL cursussen gevolgd (Datapakket). Prima opzet, veel opgestoken

Verbeterpunten

Na afronding heb ik het certificaat digitaal ontvangen. had ook graag een kopie via de post gehad (heb thuis geen printer)

Office total cursus bested. Heb Excel en PowerPoint gevolgd en afgerond (Word en access ga ik niet doen, gebruik ik nauwelijks). Top cursus. duidelijk te volgen

Verbeterpunten

Heb nu de office total gedaan, maar heb er niet alles van nodig

Cursus Excel, SQL en access gedaan (Datapakket). Van SQL wist ik nog niks, maar ga ik nu gebruiken in mijn werk. Ook van excel veel opgestoken.

Verbeterpunten

in het cursusboek had ik wat meer extra lege pagina's willen hebben om aantekeningen te maken.