X-Cel

Ik heb de cursus Datapakket gevolgd (met success :-). Bestaat uit Excel, SQL en Acces. Ik ben begonnen met SQL (je kan overigens zelf kiezen waarmee je begint), want van Excel wist ik al behoorlijk... Ik heb de cursus Datapakket gevolgd (met success :-). Bestaat uit Excel, SQL en Acces. Ik ben begonnen met SQL (je kan overigens zelf kiezen waarmee je begint), want van Excel wist ik al behoorlijk wat. Veel opgestoken van deze cursus

Verbeterpunten

Via de website een cursus SQL besteld. Heb de cursus online gevolgd, maar ook af en toe aantekeningen gemaakt in het ontvangen cursusboek. Duidelijke cursus, heb er veel aan gehad

De word cursus basis + gevorderd + expert was goed te volgen. Ik had met name veel aan het deel van de mailings

Verbeterpunten

Prima ervaring. Via dit bedrijf excel + sql cursus gevolgd. Goed bevallen, veel geleerd.

Verbeterpunten

Cursus datapakket gevolgd. Veel nieuwe dingen van Excel geleerd. SQL was nieuw voor mij, maar heb ik nodig in mijn nieuwe baan. Heldere cursus.

Online excel cursus met success doorlopen. Had al veel kennis meer in de gevorderde + expert training veel toepasbare zaken geleerd.

Verbeterpunten

De letter in het cursusboek vond ik een beetje te klein.

Vorige week mijn datapakket cursus afgerond. Excel wist ik al veel van, toch een hoop bijgeleerd. Beste cursus was mi toch de SQL cursus.

Verbeterpunten

Goede ervaring gehad met X-cel. Cursus besteld en dezelfde dag aan de slag. Ook kon ik gratis mijn online toegang verlengen (ik was er een tijdje uit). al met al een aanrader

In het begin werkte mijn online omgeving. Bleek dat ik een verouderde webbrowser had. Heb ik aangepast en daarna werkte alles naar behoren. Cursus was prima (office total)

Verbeterpunten

Ik heb de Excel cursus (basis + gevord + expert) gedaan. Veel nieuwe dingen geleerd die ik direct heb toegepast. Sommige dingen wist ik al.

Verbeterpunten

ik heb het cursusboek niet gebruikt. kan wat mij betreft achterwege blijven. het is prima online te volgen namelijk