X-Cel

De SQL cursus kan ik aanbevelen. Duidelijke oefenstof.

Via bol.com heb ik een cursus van www.x-cel besteld. Het was een Excel cursus. Qua inhoud vond ik het goed, ook het cursusboek was lekker om als naslag te gebruiken. Al met al dik tevreden.

Verbeterpunten

Hi, ik heb een SQL cursus gedaan (als onderdeel van het datapakket). Uitstekende cursus. Ik heb de training online gedaan, cursusboek was mi niet nodig

Verbeterpunten

geen cursusboek in ruil voor lagere prijs?

Via bol.com heb ik de office total cursus besteld. Dit bestaat uit excel, word, powerpoint en access. Het ging mij eigenlijk alleen om excel en powerpoint. De andere heb ik nauwelijks nodig in mijn... Via bol.com heb ik de office total cursus besteld. Dit bestaat uit excel, word, powerpoint en access. Het ging mij eigenlijk alleen om excel en powerpoint. De andere heb ik nauwelijks nodig in mijn dagelijks werk. Veel opgestoken veel de Excel cursus. Ook de powerpoint cursus werd goed uitgelegd.

Positief verrast door de inhoud van de powerpoint en excel cursus. Heb hier echt veel aan gehad mbt mijn huidige baan. Aanrader!!

Cursus SQL gevolgd vanwege mijn nieuwe werkzaamheden. Ik had helemaal geen kennis en ben ik behoorlijk up to date. Ik heb de cursus online gevolgd en af en toe het cursusboek gebruikt

Verbeterpunten

Het lettertype van het cursusboek had groter gemogen (ik heb niet zulke beste ogen ;-)

Via www.x-cel.nl heb ik de powerpoint, word en excel cursus gedaan. Van Word wist ik al veel, maar PowerPoint en Excel kende ik alleen de basis. Veel opgestoken tijdens de training en kan diverse... Via www.x-cel.nl heb ik de powerpoint, word en excel cursus gedaan. Van Word wist ik al veel, maar PowerPoint en Excel kende ik alleen de basis. Veel opgestoken tijdens de training en kan diverse onderwerpen direct toepassen in mijn werk. Top cursus!

Verbeterpunten

Cursus bested en dezelfde dag nog aan de slag. Ik heb de SQL en Excel cursus gedaan. Excel wist ik al veel van, maar toch veel handige formules geleerd. SQL was nieuw voor mij, maar heb ik nodig... Cursus bested en dezelfde dag nog aan de slag. Ik heb de SQL en Excel cursus gedaan. Excel wist ik al veel van, maar toch veel handige formules geleerd. SQL was nieuw voor mij, maar heb ik nodig voor mijn nieuwe baan. Goede cursus!

Verbeterpunten

Ik heb de office totaal cursus gevolgd (excel, word, powerpoint en access). met name de excel en powerpoint cursus heb ik erg veel van geleerd. Het cursusboek gebruik ik nu nog als naslagwerk... Ik heb de office totaal cursus gevolgd (excel, word, powerpoint en access). met name de excel en powerpoint cursus heb ik erg veel van geleerd. Het cursusboek gebruik ik nu nog als naslagwerk tijdens mijn werk.

Via bol.com een cursus besteld van www.x-cel.nl. Het ging om een word en powerpoint cursus. Goeie cursus. veelal gebruik gemaakt van het cursusboek (weinig van de online omgeving)