JolandaArt

Supermooie vloer erg natuurlijk , fijne mensen die zich aan de afspraak houden.
Na een jaar een bezoek om alles te bekijken en evetueel te polijsten.

P. Lelieveld-van Veen

Onze droomvloer is werkelijkheid geworden! Wat een plaatje, hij ligt er werkelijk prachtig bij!

Bij ons bezoek aan de showroom en de telefonische contacten zijn we altijd heel professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Ook voor de kennis en het vakmanschap een dikke pluim.
Wij zijn heel blij dat we voor Willem Designvloeren hebben gekozen!

J. Vroegop

Goede service. Vriendelijke mensen en echt vakwerk! Prachtig resultaat met goede nazorg. Kortom wij zijn heel erg tevreden over het hele proces.

Walter Groen

We zijn hartstikke blij met onze vloer. Zowel het proces vooraf, tijdens maar ook achteraf is der service uitstekend en zijn de mensen deskundig. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

barbara van Stek van Braak

We zijn enorm blij met onze vloer. Alles is heel professioneel met aandacht voor de klant voorbereid en afgehandeld.

Danielle

Wij nu ongeveer een jaar een gevlinderde betonvloer van Willemdesignvloeren. We zijn erg tevreden met het eind resultaat. Bij de aankoop zijn we goed geadviseerd betreffende kleur en soort.

Reijn Buren- Terschelling

Gewoon goed zoals het moet!
Bedrijf komt zijn afspraken na, personeel weet waar ze het over hebben.

John de Groot

In zomer 2018 een betonvloer laten aanleggen op bgg, buitenterras, oprit en paden rondom huis. Zeer tevreden met het resultaat. Donker antraciete vloer heeft prachtige uitstraling door het lichte... In zomer 2018 een betonvloer laten aanleggen op bgg, buitenterras, oprit en paden rondom huis. Zeer tevreden met het resultaat. Donker antraciete vloer heeft prachtige uitstraling door het lichte “wolkenpatroon” dat er in zit. De vloer verliest nu ook langzaam de lichtere vochtvlekken (waar we ons initieel veel zorgen over maakten). Dit verkleuringsproces zou Willen adhv een fotoreportage vooraf kunnen tonen aan zijn klanten om hun zorg weg te nemen. Omdat we (ten ontechte) wel die zorg gehad hebben, die Willem D.B. niet goed kon pareren, een 9 ipv een 10, want voor de rest is alles prima !!

van Twillert

Oprecht uitstekende ervaring, van begin tot eind

Oprecht uitstekende ervaring, van begin tot eind

We droomden al lang van een groot betonnen buitenterras, als 'verlengstuk' van onze woonkamer. Al bij verschillende leveranciers gekeken maar nooit voldoende match om verder te gaan; ofwel twijfels over de kwaliteit en ervaring ofwel de prijs was ver buiten ons bereik. Via-via getipt op Willem Designvloeren en afspraak gemaakt.

We werden door Willem zelf in een uurtje uitgebreid bijgepraat over alle mogelijkheden en daaruit bleek ervaring en vakmanschap. Het was geen verkooppraat maar echt advies. We waren het ook snel eens over de prijs en zo hadden we eindelijk ons droomterras gekocht. Toen moesten we wachten tot het voorjaar kwam zodat het terras gestort kon worden.

Voorbereiding was prettig; duidelijke communicatie. Duidelijk verhaal over het stappenplan zodat we werden meegenomen in het traject. Het daadwerkelijke storten was ook goed geregeld; geen overlast voor de buurt en alles netjes achtergelaten.

De vloer ligt er nu 1 jaar en we schrijven bewust nu pas deze review. Want het eerste jaar moet de vloer zich 'bewijzen'. Dat heeft hij bij ons gedaan. Er is nauwelijks sprake van scheurvorming, veel minder dan waar we vooraf rekening mee hielden. De kleur was oorspronkelijk exact hoe we hem wilden, en ook nu - 1 jaar verder - nog goed.

We hebben nadien nog twee keer contact gehad met vragen, en beide keren ook uitstekend te woord gestaan. Dus ook de aftersales is goed. Hoewel wij geen problemen hadden, denk ik dat áls er problemen zijn, ze er alles aan doen om die te verhelpen. Positieve klanten zijn nou eenmaal best belangrijk, voor het verkrijgen van nieuwe klanten. Immers, zo zijn wij ook bij Willem terecht gekomen... :)

Mooi bedrijf met mooie vloeren. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!