Wil

Vriendelijk, eerlijk, goede prijs kwaliteit . Super mooie vloer. Blij met t resultaat .

Van Tuel

Een fijn bedrijf dat altijd bereikbaar is als er vragen zijn. Verder is de service super en zijn de medewerkers allemaal gericht op een goed resultaat.

Dennis Groenen

In een woord "fantastisch"

Fijne samenwerking met een fantastisch resultaat

Editha Gerdingh

Club die vertrouwen wekt, maar ook waarmaakt. Met vakmensen!

V Gerven

Professioneel en enthousiast

Wouter

Top service met superfijn en gemotiveerd personeel.

Marcel van Hoegee

Klantvriendelijk, m.n. de uitvoerders

Floran Florack

Heb een goede ervaring met Willem Designvloeren. Bereikbaar, goede service, flexibel en vriendelijk. We hebben een prachtige betonvloer gerealiseerd met deze partij, wij zijn er super blij mee.

Fam van Amersfoort

Prettig gesprek bij informatie en aanschaf. De hoeveelheid bijlagen is echt bijzonder veel. Dat kan anders. Echter wanneer je belt krijg je korte en heldere informatie. Erg prettig.
De vloer...
De vloer ligt er prachtig bij, erg tevreden. Wel hebben we wat lijnen van het afplakken van stukloop. Wij hopen dat dit nog wegtrekt ziss weke belooft. Evenals de kleine scheuren welke na een jaar bijgewerkt wordt (alle stookseizoenen zijn geweest).
Al met al een echte ware beleving en aanrader, deze prachtige beton vloer.