Sascha Gerrits

Sinds oktober 2020 een prachtige beton vloer van Willem designvloeren in ons huis. Vanaf het moment dat we in de showroom zijn geweest tot aan de levering van de vloer, super fijne service en... Sinds oktober 2020 een prachtige beton vloer van Willem designvloeren in ons huis. Vanaf het moment dat we in de showroom zijn geweest tot aan de levering van de vloer, super fijne service en duidelijke communicatie.
We zijn duidelijk geïnformeerd over de duur van het proces en uiteindelijk super blij met het eindresultaat van deze prachtige, praktische vloer.

Esther

Een afspraak bij Willem Designvloeren is al bijna niet te maken (wordt continue afgezegd) en dan is er vervolgens geen plek meer in de planning (terwijl dat wel was toegezegd). Absolute no go.

Reactie Willem Designvloeren:

Goedemiddag Esther,
Goedemiddag Esther,
Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met ons bedrijf. Wij hechten er waarde aan om onze afspraken na te komen. In dit geval werd ons, nog voordat het adviesgesprek in onze showroom plaats vond, duidelijk dat de gewenste uitvoerdatum voor ons niet haalbaar was. Dat hebben we eerlijk aangegeven om teleurstellingen achteraf te voorkomen.
Team Willem Designvloeren

Maaike

Zeer teleurstellend .2 x dezelfde vloer gegoten waarbij van alles mis ging en wij als klant de herstelkosten moesten betalen. Slechte service en niet klantvriendelijk. Ik zou dit bedrijf niet... Zeer teleurstellend .2 x dezelfde vloer gegoten waarbij van alles mis ging en wij als klant de herstelkosten moesten betalen. Slechte service en niet klantvriendelijk. Ik zou dit bedrijf niet aanraden.

Arno Fenijn

Het betonvloer avontuur
What you see is what you get, is de juiste omschrijving na het bezichtigen van de showroom.
Een duidelijke uitleg, van zowel de voor als tegens, en genoeg...
Het betonvloer avontuur
Een duidelijke uitleg, van zowel de voor als tegens, en genoeg voorbeelden om een goed idee te krijgen van de uitstraling die de vloer gaat brengen.
Het resultaat mag er zeker zijn.
Ondanks het grote aantal vierkante meters, waarbij er diversen ruimtes met elkaar verbonden zijn, is er tot in de kleine hoekjes nauwkeurig gewerkt en is de werkomgeving netjes achter gelaten.
En inderdaad, het is een dag van vroeg in de ochtend tot later in de avond.....
Na het uiteindelijk verwijderen van de afdekking en het impregneren kwam de vloer tot leven en zal na verloop van tijd eigenlijk alleen maar mooier worden.
En ja, er zitten scheuren in en die zal je altijd blijven zien, ondanks dat deze over een jaar behandeld worden.
Hoort een beetje bij zo'n industriële vloer.
maar dit wordt duidelijk vermeld bij het gesprek in de showroom.
Al met al een stoere vloer, die toch warm aanvoelt ( ook door de vloerverwarming natuurlijk....) door de diepte tekening van het materiaal.
Wij zijn voor antraciet gegaan.

Gr Arno

Kees

Vandaag naar volle tevredenheid beschadigingen aan de vloer hersteld door zeer prettig personeel.

Bas

Positieve ervaring, erg goed geholpen en blij met het resultaat!

J. van Bosheide

Onlangs de mensen van Willem Design over de vloer gehad voor een nieuwe betonvloer.
Mooi resultaat, prettige mensen om mee te werken en vooraf een exacte planning voor alle uit te voeren werkzaamheden!

Marc

Prachtige vloer, precies zoals we ons hadden voorgesteld! En uitstekende service.

Simone

Inmiddels ligt de vloer hier al bijna een jaar. Wij wonen er ivm een verbouwing nu 6maanden op. De vloer is robuust, mooi en makkelijk in onderhoud, dit zoals we verwacht en uitgekozen hadden. Inmiddels ligt de vloer hier al bijna een jaar. Wij wonen er ivm een verbouwing nu 6maanden op. De vloer is robuust, mooi en makkelijk in onderhoud, dit zoals we verwacht en uitgekozen hadden.

Wij zijn er erg blij mee! Zou het zo nog eens doen! En wat een super gastvrij en vakkundig bedrijf. Wij hebben een pakket samengesteld wat bij ons past, wat ik een top oplossing vind. Als er iets is of ik heb een vraag bel ik er het is geregeld. Super service!

Dirk Derks

Een betonvloer in je woning....omdat er nog niet zoveel voorbeelden van zijn, wil je graag wat meer info. Bij willem design vloeren wordt je meegenomen in de opties. We konden uiteindelijk ook bij... Een betonvloer in je woning....omdat er nog niet zoveel voorbeelden van zijn, wil je graag wat meer info. Bij willem design vloeren wordt je meegenomen in de opties. We konden uiteindelijk ook bij iemand thuis gaan kijken naar zo’n vloer om echt goed te kunnen zien hoe het uiteindelijk wordt. De uitvoering heb ik persoonlijk wel iets onderschat. Er komt toch best veel bij kijken, voorbereiding, het afdekken van de vloer, drogen, en het impregneren. Het uiteindelijke te is wel erg mooi geworden. Onderhoudsvriendelijk en mooi levendig. Je ziet er niet zoveel op en door het natuurlijke product leeft de vloer, waardoor als er een krasje zou ontstaan dat dit niet opvalt. Al met al een aanrader vooral als je een warmtepomp hebt voor de verwarming van je woning. De betonnen vloer geeft direct de warmte door.