Frank en Linda

Wij zijn vorig jaar via de welbekende mond-tot-mondreclame bij Willem Designvloeren uitgekomen. Een uitstekend en prettig werkend bedrijf, zo werd ons verteld. En dat bleek ook het geval! Vanaf het... Wij zijn vorig jaar via de welbekende mond-tot-mondreclame bij Willem Designvloeren uitgekomen. Een uitstekend en prettig werkend bedrijf, zo werd ons verteld. En dat bleek ook het geval! Vanaf het eerste moment (telefonisch) tot onze laatste ervaring zijn we uiterst vriendelijk en vertrouwd geholpen. Telefonisch zijn we iedere keer keurig geholpen, ook de hulp in de showroom verliep goed en nog veel belangrijker, de mannen die de vloer hebben gemaakt en enkele weken later ook degene die de puntjes op de i (impregneren en kleine herstelwerkzaamheden) zetten, gaven ons telkens het vertrouwen wat we als klant wilden hebben. De vloer is bijzonder fraai geworden en ook helemaal zoals we voor ogen hadden. Telkens als er iemand langskomt, krijgen we direct complimenten voor de mooie vloer. Kortom, wij zijn zeer tevreden klanten en bevelen Willem Design vloeren zeker aan!

Ilja van de Wildenberg

Ik ben bij Willem designvloeren uitgekomen en uitstekend geadviseerd door Marijke Prosman. Niets stond een mooi terras in de weg. Uiteindelijk bleek dat de offerte exclusief bekisting was. Ik was... Ik ben bij Willem designvloeren uitgekomen en uitstekend geadviseerd door Marijke Prosman. Niets stond een mooi terras in de weg. Uiteindelijk bleek dat de offerte exclusief bekisting was. Ik was uitgegaan van inclusief. Maar omdat het ronde terrassen betreft kan Willem designvloeren dat niet verzorgen. Ik had de offerte al getekend toen ik hier achter kwam. Daarmee werd het terras voor mij te duur. Zonder in een discussie terecht te komen aan wie dit misverstand gelegen heeft was Marijke Prosman bereid om de overeenkomst ongedaan te maken. Dit is heel erg netjes en klantvriendelijk. Want ze waren hiertoe niet verplicht.

T. Oldengarm

Tevreden klant, mogelijk foute keus vanuit onszelf om voor zo'n vloer te gaan.

Tevreden klant, mogelijk foute keus vanuit onszelf om voor zo'n vloer te gaan.

Allereerst moet ik het nageven dat er heel netjes gewerkt wordt, hier kunnen de meeste bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Op wat stucwerkschade en strepen op de vloer na is alles netjes opgeleverd. Ik zou een betere review kunnen schrijven na een wat langere tijd omdat het er op lijkt dat zo'n vloer nog wel wat werk met zich meebrengt. Iemand die een beetje over de vloer sloft laat gelijk strepen achter, die haal je niet zomaar weg. Daarnaast trekt een hoop vuil, vooral van de vettige zaken redelijk makkelijk in je vloer. Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar ik hoop dat we de vloer nog een tijdje netjes kunnen houden.

Achteraf had ik misschien liever toch voor keramische tegels gekozen, die zijn aanzienlijk onderhoudsviendelijker.

Willem designvloeren is een prima bedrijf en voor dezelfde werkzaamheden zou ik ze weer kiezen. Op wat kleinigheden na is alles erg netjes afgehandeld.

Kies je ook voor zo'n vloer, verwacht dan op zijn minst scheuren vanuit ieder kozijn en iedere buitenhoek (ook bij de scheur/krimp-arme variant). Deze worden na een jaar gerepareerd. Daarnaast, ook na het impregneren trekken vloeistoffen er makkelijk in. Ook kies je liever niet voor deze vloer als je je ruimte niet kunt opwarmen tijdens het aanleggen, bijvoorbeeld 's winters op een veranda of onder een overkapping. Dit koste ons een extra 1000+ Euro aan stookkosten.

Al met al is het alsnog goedkoper gebleken dan een hoogwaardige tegelvloer. Vooral omdat ze ook de vloerverwarming kunnen organiseren.

Willem designvloeren claimt bij een volledig door hen aangelegde vloer alle onderhoudsartikelen zoals impregneer gratis te kunnen leveren. Dit gaan we nog zien, ze hebben netjes twee kannetjes achtergelaten. Deze dienen iedere twee weken door het dweilwater gemengd te worden.

De tijd zal leren of we er goed aan hebben gedaan.

Selina Jansen

Prachtige vloer, echte vakmensen
De communicatie is erg netjes, bij iedereen van het bedrijf.
Prachtige vloer, echte vakmensen
De communicatie is erg netjes, bij iedereen van het bedrijf.
Wat ik vooral opvallend vond was dat de vloer natuurlijk met een offerte, op basis van nacalculatie is, wat dus voor ons betekende dat we best wel wat geld terug hebben ontvangen. Zonder daar om te vragen, dat was echt keurig netjes!
We hebben binnen een gevlinderde betonvloer, en een stuk terras door naar buiten laten leggen!

Jessica

De geleverde vloer is vakwerk. De mannen zijn zeer secuur en verstaan het vak. Het hele proces is helder en de communicatie vlot en kundig.
De service is goed en bij vragen, wensen of problemen...
De service is goed en bij vragen, wensen of problemen wordt er meegedacht.
De administratieve afhandeling zou efficiënter kunnen.

Marcel Peters

Alles is keurig geregeld. De mannen hebben bij ons een antraciet kleurige oprit gestort en afgewerkt 1word VAKWERK 👍👍👍👍

Martijn Smit

Goede service en vakmanschap! Geven vertrouwen in het voortraject met het advies dat ze geven. Wellicht niet de goedkoopste maar ik verwacht hiermee dat kwaliteit en service wordt geleverd. Vind... Goede service en vakmanschap! Geven vertrouwen in het voortraject met het advies dat ze geven. Wellicht niet de goedkoopste maar ik verwacht hiermee dat kwaliteit en service wordt geleverd. Vind facturatie wel wat uit balans (bijna gehele bedrag moet voor / bij start betaald worden, nog voordat je eindresultaat hebt gezien). Ondanks dit, toch zeker aan te bevelen, kwaliteit is het belangrijkst!

Mathijs

We hebben het verkooptraject bij Willem Designvloeren als zeer onprettig ervaren door de opdringerigheid en het ongeduld van verkoper Pieter:
- Probeert de verkoop erdoor te drukken, terwijl je...
- Probeert de verkoop erdoor te drukken, terwijl je duidelijk aangeeft dat je er nog niet klaar voor bent en zelf contact opneemt wanneer het zover is.
- Reageert geïrriteerd op specifieke wensen die het ingewikkelder maken en zegt liever dat het niet kan.
- Wil niet tegemoet komen op een order van 25.200 euro. Komt daarvoor met argumenten waaronder “geen negatieve reviews”, wat niet waar is.
- Raakt geïrriteerd dat we uiteindelijk naar een andere goede partij gaan, die toevallig na lange tijd een offerte uitbrengt die 25% voordeliger blijkt te zijn. Zijn teleurstelling is te begrijpen, maar zijn reactie naar ons als klant niet. Dat je zoveel tijd hebt verloren heb je met name aan jezelf te danken, omdat je de verkoop erdoor probeerde te drukken.

Reactie Willem Designvloeren:

Goedendag Mathijs,
Heel vervelend uw ervaring te lezen na contact tussen u en ons bedrijf in een periode van ruim 2 jaar.
Willem Designvloeren neemt de inhoud van uw reactie serieus....
Goedendag Mathijs,
Willem Designvloeren neemt de inhoud van uw reactie serieus.
Onze opdrachtgevers kiezen vanuit overtuiging voor de kwaliteit en service van onze vloeren. We verplichten niemand.
Afgelopen 2 jaar hebben we driemaal een voorstel mogen maken naar aanleiding van uw aanvragen. We hebben u ruim 2 jaar geleden in onze showroom ontvangen. We hebben onze vloeren laten zien en de eigenschappen toegelicht. Aan de hand van uw situatie en woonwensen en onze ervaring hebben we een voorstel mogen doen voor een prachtige vloer.
Na uw bezoek hebben we altijd snel, serieus en ter zake op uw aanvragen en telefoongesprekken gereageerd.
Achterliggende week wilde u tot zaken komen op basis van uw voorwaarden. We hadden zelfs in overleg met u ruimte gemaakt en gereserveerd in onze planning. We betreuren uw reactie na al onze moeite. Helaas konden we niet op alle door u gestelde voorwaarden ingaan.
Jammer dat u uw persoonlijke frustratie op de persoon speelt. Wanneer u na uw scheldpartij tijdens het telefoongesprek, de telefoonverbinding niet had verbroken, had u uw persoonlijke frustratie met Pieter kunnen bespreken en had hij hier zijn voordeel mee kunnen doen.
Jammer dat wij de vloer niet mogen realiseren, maar we wensen u een voorspoedige bouw van uw woning en veel woongenot en comfort met de vloer die u kiest!
Mochten we iets voor u kunnen betekenen, dan ben u altijd welkom voor een gesprek in onze showroom in Opheusden. De koffie staat klaar.
Hartelijke groet,
Team Willem Designvloeren

Simon Bukman

Uitstekend. Heldere offerte en prima stappenplan voor het hele werk. Korte lijnen en flexibel als je toch iets anders wilt.

Wil

Vriendelijk, eerlijk, goede prijs kwaliteit . Super mooie vloer. Blij met t resultaat .