Filip

Goed. vakkundig en komen afspraken na. we gingen voor een betonvloer. maar met oprecht advies en ook onze gezinssamenstelling hebben we uiteindelijk voor beton cire gekozen.

Betrouwbaar en servicegericht

We zijn erg blij met onze gevlinderde betonvloer ! Willem Designvloeren komt hun afspraak na en informeren je vooraf voldoende over het proces. Nazorg is heel goed.

Dhr. A.J. Toering

Wij hebben onze oude woonboerderij tijdens een grote restauratie/renovatie van een nieuwe vloer laten voorzien en hebben daarbij ons laten adviseren door Willem Designvloeren. Achteraf een zeer... Wij hebben onze oude woonboerderij tijdens een grote restauratie/renovatie van een nieuwe vloer laten voorzien en hebben daarbij ons laten adviseren door Willem Designvloeren. Achteraf een zeer goede keuze wand wat is het mooi geworden. Het betreft hier een gestorte vloer die daarna gevlinderd is. Echt een super strakke vloer die in de loop der jaren alleen nog maar mooier zal worden.

Echt alles klopt dan ook bij dit bedrijf! De voorbeelden in de showroom en de uitleg daarbij, de communicatie over en weer, de vriendelijkheid, de netheid van werken, het nakomen van gemaakte afspraken, het bespreekbaar maken van alle mogelijkheden, overal voor open staan en tot slot het maken van het product, het maken van de vloer zoals wij die wilden hebben. Een zeer aan te bevelen bedrijf die staat voor het product.

Marjolein

Met kennis van zaken een heel goed advies in de showroom, met duidelijke voorbeelden.
Hele vriendelijke prettige en kundige mensen gedurende de rest van het proces.
Wij zijn mega blij...
Hele vriendelijke prettige en kundige mensen gedurende de rest van het proces.
Wij zijn mega blij met onze gevlinderde betonvloer.

Maarten

Wij zijn erg tevreden over onze betonvloer. De kleur is en blijft erg mooi. Het leggen / storten van de vloer ging conform afspraak. Na een jaar kwam een WD medewerker kostenloos langs om vloer na... Wij zijn erg tevreden over onze betonvloer. De kleur is en blijft erg mooi. Het leggen / storten van de vloer ging conform afspraak. Na een jaar kwam een WD medewerker kostenloos langs om vloer na te lopen. Goeie service dus.

Dielemans

Onze betonvloer ligt er nu 2 jaar in en blijft ook super mooi. Fijne vloer, geknoeid dan even een doek erover en klaar.
Ook de service was top. Ze komen de afspraken goed na en de nazorg is...
Ook de service was top. Ze komen de afspraken goed na en de nazorg is ook erg belangrijk. Wij bevelen dit bedrijf iedereen aan.

Onze woonbetonvloer ligt er nu twee jaar en wij zijn er nog steeds erg blij mee.

Schitterende betonvloer, echt de 'eyecatcher' van ons huis! Voldoet volledig aan de verwachting.

Schone

Werkelijk een prachtige beton vloer gekregen in onze woonboerderij.
Fantastische samenwerking met de medewerkers .. Echt een top bedrijf!