Fam The

Echte specialist in woonbeton

Fam Lankhaar/van Hulst

Bij de keuze van de gevlinderde vloer hebben we goed advies gekregen. Door omstandigheden heeft de afwerking van de vloer wat langer geduurd, maar alles is in goed overleg met Willem Designvloeren,... Bij de keuze van de gevlinderde vloer hebben we goed advies gekregen. Door omstandigheden heeft de afwerking van de vloer wat langer geduurd, maar alles is in goed overleg met Willem Designvloeren, goed opgepakt. Dank daarvoor. We zijn zeer tevreden over de vloer.

L Onkenhout

Inmiddels hebben we al enige tijd onze gevlinderde beton vloer. Wij zijn erg tevreden over het effect, en de kleur. Basis grijs met 25% zand. Niet alles was helemaal goed, maar dit bedrijf heeft een... Inmiddels hebben we al enige tijd onze gevlinderde beton vloer. Wij zijn erg tevreden over het effect, en de kleur. Basis grijs met 25% zand. Niet alles was helemaal goed, maar dit bedrijf heeft een service van 10+. We hebben inmiddels al veel betonnen vloeren gezien maar Willen designvloeren maakt toch echt de mooiste.

Rob van Slooten

We hebben in de showroom goed en eerlijk advies gekregen! er was goede communicatie tijdens de voorbereidingen, het aanbrengen van de betonvloer ging super en de vloer is prachtig geworden. we zijn... We hebben in de showroom goed en eerlijk advies gekregen! er was goede communicatie tijdens de voorbereidingen, het aanbrengen van de betonvloer ging super en de vloer is prachtig geworden. we zijn er bijzonder blij mee en ik zou Willem Designvloeren dan ook zeker aanbevelen.

Dennis van Halteren

Erg tevreden over onze vloer! We zijn gestart met goed advies in de showroom en vervolgens tijdens de diverse stappen een uitstekende begeleiding.

Sjaak van hugten

Goed samen gewerkt met dit bedrijf .
Prima reseltaat ,mooie vloer.
Goed samen gewerkt met dit bedrijf .
Prima reseltaat ,mooie vloer.
Alleen zat er te veel impregneer op maar mijn idee,zodat de vloer niet overal het zelfde eruit ziet.dit moet langzaam gaan gebeuren.

Verders heel te vrede

Arno de Groot

In de showroom goede uitleg gekregen bij het uitzoeken van de kleur vloer. Voor de uitvoering keurig uitleg gekregen hoe de voorbereidingen te treffen. Tijdens de stort en afwerking van de vloer en... In de showroom goede uitleg gekregen bij het uitzoeken van de kleur vloer. Voor de uitvoering keurig uitleg gekregen hoe de voorbereidingen te treffen. Tijdens de stort en afwerking van de vloer en prima ploeg vaklieden over de vloer gehad. Nu hebben we een fantastisch mooie vloer waar we nog jaren plezier van gaan hebben.

Mariëlle

Erg bij met onze betonvloer! Mooi, strak en prettig wooncomfort. Hier en daar wel scheurtjes maar die worden na 1 jaar mooi hersteld.

Willem Designvloeren

Nog dagelijks kan ik verdrietig zijn over onze vloer. De kleur lijkt niet goed gemengd waardoor er een (naar onze mening) erg lelijk, druk, gevlamd dessin in de vloer is ontstaan. Totaal anders dan... Nog dagelijks kan ik verdrietig zijn over onze vloer. De kleur lijkt niet goed gemengd waardoor er een (naar onze mening) erg lelijk, druk, gevlamd dessin in de vloer is ontstaan. Totaal anders dan wij in de showroom hebben gezien. Drie huizen verderop in onze straat hebben ze precies dezelfde vloer waar hij wel zo is als wij gezien hebben, ook van Willem Design vloeren. Extra grote teleurstelling.
Geen eenduidige antwoorden gekregen na onze klacht toen hij na weken eindelijk opgedroogd was. Van ' andere / kleine machine gebruikt' tot ' kleine lettertjes in contract' . Geen enkele tegemoetkoming. Voor zo'n dure vloer meer dan 8000 euro vind ik dat je mensen duidelijk de foto's moet laten zien hoe het - als je pech hebt - ook kan worden. Want het bepaald de uitstraling van je ruimte. Niet enkel op de kleine lettertjes in het contact wijzen over 'natuurproduct' achteraf. Ik wou dat ik hier foto's kon uploaden om te zorgen dat klanten niet zoals wij enorm teleurgesteld raken achteraf. Enorme teleurstelling.

Edwin Rath

We zijn super blij met het resultaat, boven verwachting. Vanaf het eerste contact zijn we goed geholpen, goede informatie, nog een extra vervolg bezoek aan de showroom omdat we wilden zien hoe onze... We zijn super blij met het resultaat, boven verwachting. Vanaf het eerste contact zijn we goed geholpen, goede informatie, nog een extra vervolg bezoek aan de showroom omdat we wilden zien hoe onze teckels op de vloer zouden kunnen lopen.
Zeer uitgebreide info via de mail ontvangen.
Daarnaast zijn ze echt van afspraak is afspraak, ze komen ze allemaal na. En dat is, op de kwaliteit na, voor ons het meest belangrijk.
Kortom, goede service en een top vloer!