Bart

Mooie vloer, vriendelijk personeel. Uitleg en documentatie over opstookprotocol matig.

Hielke Jan van der Leij

Uitmuntende service en vriendelijke gasten

M. Rekers

Medewerkers zijn erg begaan met hun werk en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. De communicatie voorafgaand was wat matig, maar als ik belde werd het alsnog uitgelegd. We zijn... Medewerkers zijn erg begaan met hun werk en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. De communicatie voorafgaand was wat matig, maar als ik belde werd het alsnog uitgelegd. We zijn tevreden over het resultaat.

Tom van der Laan

Uitstekende communicatie; goede bereikbaarheid, duidelijke toelichtingen. Ook de mensen die de vloer kwamen storten en impregneren werkten zeer secuur. Ook het resultaat ziet er er goed uit.

Rian

Een duidelijk en open bedrijf waar mensen werken met hart voor de zaak. Alle medewerkers die wij hebben gesproken lieten niets aan het toeval over en waren uiterst vakkundig. Daarbij, overal is door... Een duidelijk en open bedrijf waar mensen werken met hart voor de zaak. Alle medewerkers die wij hebben gesproken lieten niets aan het toeval over en waren uiterst vakkundig. Daarbij, overal is door WDV over nagedacht om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de vloer optimaal wordt. Ook de risico’s van kleine scheurtjes en vlekken na het storten van de woonbetonvloer werden uitgebreid besproken. Daarnaast ook de oplossingen ervoor. Ieder telefoontje met vragen vanuit onze kant of vanuit de aannemer (en dat waren er best wat) werden snel en vakkundig beantwoord. De papierwinkel die we zelf al kregen vooraf van WDV zat ook boordevol nuttige info. Samengevat, zeer tevreden klanten. Het eindresultaat is fantastisch.

JaapJ

Professioneel, hoge kwaliteit product, goeie medewerkers, goeie service.

Willem Designvloeren

Erg slechte ervaring met dit bedrijf. Afspraken nakomen was lastig, communicatie met de facturering (onjuist) en onvriendelijk en de afwerking van de vloer verliep haastig waardoor er weinig... Erg slechte ervaring met dit bedrijf. Afspraken nakomen was lastig, communicatie met de facturering (onjuist) en onvriendelijk en de afwerking van de vloer verliep haastig waardoor er weinig vlinders te zien zijn. Onze keukenvloer zit inmiddels helemaal vol vlekken waarvoor we nu een ander gespecialiseerd bedrijf moeten laten komen om dit weg te krijgen. Het (dure) impregneer/onderhouds - middel dat aangeraden wordt (en alleen via Willems te koop is) raad ik ten zeerste af. Ondanks het wekelijks voeden en dweilen hiermee, bleven er nog steeds vlekken doorheen komen.
De vloer zelf WAS mooi, hoewel de kleur en het gevlinderde effect tegenviel. Daarvoor dus 1 ster.

Reactie Willem Designvloeren:

Goedendag, Wat vervelend om te horen dat u deze negatieve ervaring heeft met ons bedrijf. Het schoonmaakmiddel kunt u bij ons afnemen, maar dat is niet noodzakelijk. Het impregneer- onderhoudsmiddel... Goedendag, Wat vervelend om te horen dat u deze negatieve ervaring heeft met ons bedrijf. Het schoonmaakmiddel kunt u bij ons afnemen, maar dat is niet noodzakelijk. Het impregneer- onderhoudsmiddel kunt u zeven jaar lang kosteloos bij ons afnemen als u ervoor heeft gekozen door ons de vloer te laten impregneren inclusief garantie. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Bij goed- en regelmatig onderhoud kunt u altijd rekenen op onze service. We zijn van harte bereid om hierin met u mee te denken. Indien gewenst kunt u ons bereiken op: 0488-750 961.
Team Willem Designvloeren

Linda

Een fantastische vloer als eindresultaat, de weg naar het eindresultaat toe was wat hobbelig ivm een overvolle planning en de communicatie die via onszelf met onze aannemer verliep. Ons advies:... Een fantastische vloer als eindresultaat, de weg naar het eindresultaat toe was wat hobbelig ivm een overvolle planning en de communicatie die via onszelf met onze aannemer verliep. Ons advies: Rechtstreekse communicatie (bouwbedrijf met bouwbedrijf) maakt alles minder ingewikkeld en zorgt ervoor dat zaken op de juiste manier worden voorbereid.

Complimenten aan de uitvoerende teams, van vloerverwarming tot storten en impregneren dit zijn zeer vakkundige en vriendelijke mensen! De vloer is prachtig geworden.

john haast

Via internet ontdekt, verkoop door Marijke fantastisch door haar kennis van vloeren, mooie showroom met voldoende grote vlakken, waardoor je het effect van de vloer goed kunt zien. duidelijke en... Via internet ontdekt, verkoop door Marijke fantastisch door haar kennis van vloeren, mooie showroom met voldoende grote vlakken, waardoor je het effect van de vloer goed kunt zien. duidelijke en eerlijke offerte, planning moest ik een paar keer raadplegen echter, eind goed al goed en goede mensen tijdens de uitvoering, kortom leuk bedrijf voor kritische mensen die iets goeds willen.

Biesterbosch

Vorige week de vloer hersteld. Scheurtjes en putjes prima hersteld. We zijn echt heel blij met de vloer. Prettige medewerkers en snel in reageren en afspraak maken!