Willem Designvloeren

Erg slechte ervaring met dit bedrijf. Afspraken nakomen was lastig, communicatie met de facturering (onjuist) en onvriendelijk en de afwerking van de vloer verliep haastig waardoor er weinig vlinders te zien zijn. Onze keukenvloer zit inmiddels helemaal vol vlekken waarvoor we nu een ander gespecialiseerd bedrijf moeten laten komen om dit weg te krijgen. Het (dure) impregneer/onderhouds - middel dat aangeraden wordt (en alleen via Willems te koop is) raad ik ten zeerste af. Ondanks het wekelijks voeden en dweilen hiermee, bleven er nog steeds vlekken doorheen komen.
De vloer zelf WAS mooi, hoewel de kleur en het gevlinderde effect tegenviel. Daarvoor dus 1 ster.

Reactie Willem Designvloeren:

Goedendag, Wat vervelend om te horen dat u deze negatieve ervaring heeft met ons bedrijf. Het schoonmaakmiddel kunt u bij ons afnemen, maar dat is niet noodzakelijk. Het impregneer- onderhoudsmiddel kunt u zeven jaar lang kosteloos bij ons afnemen als u ervoor heeft gekozen door ons de vloer te laten impregneren inclusief garantie. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Bij goed- en regelmatig onderhoud kunt u altijd rekenen op onze service. We zijn van harte bereid om hierin met u mee te denken. Indien gewenst kunt u ons bereiken op: 0488-750 961.
Team Willem Designvloeren

Score voor Willem Designvloeren: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Beton vloer