Willem Designvloeren

Nog dagelijks kan ik verdrietig zijn over onze vloer. De kleur lijkt niet goed gemengd waardoor er een (naar onze mening) erg lelijk, druk, gevlamd dessin in de vloer is ontstaan. Totaal anders dan wij in de showroom hebben gezien. Drie huizen verderop in onze straat hebben ze precies dezelfde vloer waar hij wel zo is als wij gezien hebben, ook van Willem Design vloeren. Extra grote teleurstelling.
Geen eenduidige antwoorden gekregen na onze klacht toen hij na weken eindelijk opgedroogd was. Van ' andere / kleine machine gebruikt' tot ' kleine lettertjes in contract' . Geen enkele tegemoetkoming. Voor zo'n dure vloer meer dan 8000 euro vind ik dat je mensen duidelijk de foto's moet laten zien hoe het - als je pech hebt - ook kan worden. Want het bepaald de uitstraling van je ruimte. Niet enkel op de kleine lettertjes in het contact wijzen over 'natuurproduct' achteraf. Ik wou dat ik hier foto's kon uploaden om te zorgen dat klanten niet zoals wij enorm teleurgesteld raken achteraf. Enorme teleurstelling.

Score voor Willem Designvloeren: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
gevlinderde betonvloer