N.V.T.

Plezierig en duidelijk in de te bieden dienstverlening.

astrid van der velde

Zeer snel gebeld voor een afspraak en binnen 2 dagen de auto verkocht en een mooie prijs er voor gekregen
ik raad dit zeker aan

Lars

Geholpen door een erg rustige en meedenkende dame! (Jentel)

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen dat u zo geweldig geholpen bent! Uiteraard staan we de volgende keer weer graag voor u klaar!

van Hees

Zeer slecht .
Ik kom aan bij carstore Brabant in denbosch als eerste word de koppeling half ingetrapt door Danny zodat de auto een ratelend geluid maakt (dit maakt de auto altijd ) Zeer slecht .
Vervolgens word gesuggereerd dat de drukgroep en koppeling kapot is en dat hij niet het bedrag wil geven zoals overeengekomen
Ik heb de auto na laten kijken bij de Mercedes dealer en er blijkt niks aan de hand te zijn
Carstore Brabant is gewoon een oplichter !!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank dat u de moeite hebt genomen om ons (of in dit geval een dealer) van feedback te voorzien. Vervelend om te horen dat u zich niet serieus genomen voelt en het niet eens bent met de conclusie van... Dank dat u de moeite hebt genomen om ons (of in dit geval een dealer) van feedback te voorzien. Vervelend om te horen dat u zich niet serieus genomen voelt en het niet eens bent met de conclusie van dealer. Wij hebben u uiteraard gebeld, maar krijgen u niet te pakken. Daarnaast hebben wij natuurlijk de dealer gebeld om dit te bespreken. Zij hebben ons uitgebreid te woord gestaan - wij willen immers ook weten wat er aan de hand is - en zij hebben ons een filmpje laten zien. Uw geschetste beeld in deze review klopt hierbij niet helemaal. De dealer is zeker geen oplichter en heeft niet op een bepaalde manier een manipulatie uitgevoerd. De auto maakt een ratelend geluid, die bij aanmelden niet doorgegeven is. Hierdoor heeft de dealer de keuzes gemaakt die hij gemaakt heeft. Wij (en daarmee onze dealers) proberen u alles behalve op te lichten, vandaar dat wij zoveel informatie vragen bij het aanmeldproces. Juist om dit dergelijke teleurstellingen te voorkomen.

Ron

Ik was sceptisch over wij kopen auto’s.nl. Maar we werden vriendelijk geholpen in Amersfoort, de man was begripvol, vriendelijk en gaf een goede uitleg over de gang van zaken.
De prijs die...
De prijs die online wordt gegeven wordt ook bevestigd. Zeer mooie prijs terug ontvangen. De man legde ook uit, als je alles correct invul dat dan de prijs niet veel zakt.
Binnen twee dagen zou het geld op de rekening moeten staan. Maar binnen 24 uur ( volgende dag) hadden wij het bedrag al op onze rekening. Vrijwaring hadden wij via mail binnen 5 min ontvangen.

Al met al zeer goed tevreden echt een aanrader.

Erick

Mijn ervaring was goed. Ze hebben mij supergoed geholpen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat goed dat uw ervaring goed is verlopen. Mooi om te zien dat u supergoed geholpen bent. Ons team staat graag weer voor u klaar als u een eventuele volgende auto wilt verkopen.

Jan

Snel gehandeld, beleefd en netjes

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen, Jan. Ons team staat voor u klaar om u een eventuele volgende keer natuurlijk weer te helpen met het verkopen van uw auto.

Tiny

Gegarandeerd bod, helemaal niet auto afzeiken daar zijn ze goed in !

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank dat u de moeite hebt genomen om ons te voorzien van feedback. De auto bleek niet helemaal te voldoen aan het geschetste beeld. Afzeiken, nee, daar zijn we niet goed in en is ook zeker niet wat... Dank dat u de moeite hebt genomen om ons te voorzien van feedback. De auto bleek niet helemaal te voldoen aan het geschetste beeld. Afzeiken, nee, daar zijn we niet goed in en is ook zeker niet wat wij - of in dit geval de dealer - willen. Gelukkig hebben wij u direct mogen bellen en hebben we een open en eerlijk gesprek gehad. Inmiddels is uw auto gelukkig succesvol verkocht, maar bij de eerste keer ging het inderdaad mis. Dat vinden we ontzettend vervelend, maar wij zijn blij dat wij u ondanks dat alsnog mochten helpen met het verkopen van uw auto.

Johan

Prima service

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat onze service u goed bevallen is en wij een geweldige review hebben mogen ontvangen!