Boudewijn

Makkelijk en snel verkocht

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles makkelijk en snel verlopen is

Chanien

Goede service, snelle reactie ook in het weekend

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te zien dat u onze service zo heeft gewaardeerd! Uiteraard staan wij ook in het weekend voor u klaar om u te helpen met het verkopen van uw auto.

Johan Meure

Binnen 5 minuten mijn auto verkocht via medewerker Azië na een bijzonder prettig gesprek

Timur Celebi

Prima service! Ik maakte me in het begin zorgen over het proces van het verkopen van mijn auto. Het feit dat ik een expat was, verhoogde ook mijn angst. Maar sinds ik contact opnam met... Prima service! Ik maakte me in het begin zorgen over het proces van het verkopen van mijn auto. Het feit dat ik een expat was, verhoogde ook mijn angst. Maar sinds ik contact opnam met Wijverkopenuwautowel waren al mijn angsten weg. Ik voelde echt dat er aan mijn prioriteiten en verzoeken werd voldaan. Uiteindelijk was het een bijzonder soepel proces. Het kostte minder dan een dag om mijn auto te verkopen met een waarde die dicht bij mijn doel lag. De dealer was ook erg vriendelijk. Ik ben helemaal tevreden met de service die ik heb gekregen van Wijverkopenuwautowel en raad het zonder twijfel aan. Met deze kans wil ik Sven bedanken die het proces zeer goed heeft geleid.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat ontzettend fijn om te horen dat wij uw zorgen vanaf moment één mochten wegnemen. Dank voor uw vertrouwen in onze dienstverlening. Wij hebben u met veel plezier geholpen met het verkopen van uw... Wat ontzettend fijn om te horen dat wij uw zorgen vanaf moment één mochten wegnemen. Dank voor uw vertrouwen in onze dienstverlening. Wij hebben u met veel plezier geholpen met het verkopen van uw auto. De complimenten aan Sven geven we graag door.

Patrick

Snel en netjes

Martijn

Service was goed,achteraf was de waarde van de auto toch wat laag in geschat

Dag Martijn,
Dag Martijn,
Dank voor uw genomen moeite om een review achter te laten. We begrijpen dat u - nu u ziet dat uw auto voor meer geld weer doorverkocht wordt - wat teleurgesteld bent. Collega Bram heeft u nog geprobeerd te bellen, maar we krijgen u helaas niet te pakken. Wij proberen altijd met uw vraagprijs mee te denken en deze voor u te bemiddelen. Hier bent u ook mee akkoord gegaan. Dat dan uw auto voor flink meer weer aangeboden wordt, kunnen wij helaas niets aan doen. Dat is de dealer die dit doet en wij hadden het idee dat u tevreden was met de prijs die bij u neer is gelegd. Uiteraard begrijpen wij uw frustratie, maar wij vinden dit niet helemaal de één ster waard die u ons nu geeft, aangezien u aangeeft dat de service goed was en de prijs door de dealer daarna is opgehoogd zonder ons medeweten.
^ Team Wijverkopenuwautowel

W van Loon Int’l

Snel en plezierig correct handelen

P de Jong

Erg vriendelijk en betrouwbaar

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles goed verlopen is en wij u op een vriendelijke en betrouwbare manier hebben mogen helpen met de verkoop van uw auto.

R. Kamps

Goed, veilig, zakelijk en correct

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles goed verlopen is en wij u hebben kunnen helpen met het succesvol verkopen van uw auto!

Bodegraven

Alles is gegaan zoals afgesproken, kopende partij erg vriendelijk en geen gezeur, netjes afgehandeld