Selcuk

Goede service.

W.M. Jager

Zeer adequaat geholpen

Peter

Prima transparante service en vlot geregeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles transparant en vlot geregeld is.

Hans van Wijchen

Vriendelijk, eerlijk en correct geholpen aan de telefoon. Wordt meteen gereageerd en snel geholpen, kwam snel een bod de afhandeling verliep ook zeer goed

Peter B

Top assistentie door Dave. Telefonisch goed de staat van de auto doorgenomen om de kans op onaangename dingen tijdens de overdracht te minimaliseren. Mooi bod weten te onderhandelen en zelfs toen de... Top assistentie door Dave. Telefonisch goed de staat van de auto doorgenomen om de kans op onaangename dingen tijdens de overdracht te minimaliseren. Mooi bod weten te onderhandelen en zelfs toen de koper voor de deur was Dave direct bereikbaar voor een klein hobbeltje in de weg. Alles netjes afgerond. Dank voor de bemiddeling. Ik beveel het bedrijf van harte aan.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Kijk ... dat zijn de ervaringen, daar doen we het voor. Fijn dat wij u van A tot Z helemaal hebben mogen begeleiden en dat u het (in onze ogen essentiële) telefonische contact als erg prettig heeft... Kijk ... dat zijn de ervaringen, daar doen we het voor. Fijn dat wij u van A tot Z helemaal hebben mogen begeleiden en dat u het (in onze ogen essentiële) telefonische contact als erg prettig heeft ervaren. Graag gedaan en we geven de complimenten uiteraard heel graag door aan Dave! Een volgende keer staat hij (of een andere specialist) u graag weer te woord, om u te helpen met de verkoop van uw auto.

LB Plaisier

Vlotte en vriendelijke afhandeling

Etienne Deijnen

Super netjes en snel geholpen door Rachid , zeer vriendelijk en eerlijk en en je weet gelijk waar je aan toe bent. ook na de verkoop is er netjes contact opgenomen of het allemaal naar wens is... Super netjes en snel geholpen door Rachid , zeer vriendelijk en eerlijk en en je weet gelijk waar je aan toe bent. ook na de verkoop is er netjes contact opgenomen of het allemaal naar wens is gegaan.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen dat u goed geholpen bent door onze Rachid met de verkoop van uw auto. Uiteraard staan we een volgende keer weer voor u klaar om u te helpen met het verkopen van uw auto.

F Kuyper

Duidelijk en snel. Misschien wel iets te snel. Het verliep goed, ook eenmaal daar aangekomen vriendelijk te woord gestaan. Was inderdaad zonder veel gedoe.

Monique

Snelle actie, goede uitleg, klantvriendelijk en binnen 24 uur onze auto verkocht

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles soepel verlopen is en u uw auto via onze autoverkoop service binnen 24 uur verkocht heeft.

Lap

Prettig telefonisch contact en snel geacteerd met direct resultaat!