Nicole

Eerlijke prijs en snelle verkoop. Echt top

Rowan van os

Top, beter dan verwacht, zeer vriendelijk en zeer snel !! Ga dit zeker vaker doen in de toekomst, zeker een aanrader.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Kijk, daar gaan we graag voor. Dat we beter dan verwacht scoren. Fijn dat u onze dienstverlening zo'n aanrader vindt en uiteraard helpen wij u graag weer om in de toekomst uw auto te verkopen!

Lunenborg

Super goede service

Sandra Dillewaard

Altijd een hoge en eerlijke prijs? Vorig jaar auto gekocht bij dealer voor €8500 en krijg nu €3000 aangeboden?? Dat is geen hoge en eerlijke prijs! Verder snelle reactie en afhandeling.

E w boks

Goed informatie behulpzaam zeer te vreden

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Graag staan wij een volgende keer weer voor u klaar.

Deborah

100% tevreden doen wat ze beloven.
Alles is vlekkeloos verlopen. Zowel met de bemiddelaar als de koper.

Monique

Er wordt heel snel gehandeld. Je wordt persoonlijk gebeld om e.e.a. te bespreken en dat is fijn, want zo is er ook nog een mogelijkheid om te onderhandelen. Bij veel andere sites krijg je een... Er wordt heel snel gehandeld. Je wordt persoonlijk gebeld om e.e.a. te bespreken en dat is fijn, want zo is er ook nog een mogelijkheid om te onderhandelen. Bij veel andere sites krijg je een gegarandeerde prijs waarna je niets meer hoort en je zelfs geen contact kunt zoeken.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Persoonlijk contact is voor ons net zo belangrijk als voor u. Juist door alles even rustig door te spreken kunnen wij al uw verwachtingen ontdekken en het proces rustig uitleggen. Fijn dat u zo... Persoonlijk contact is voor ons net zo belangrijk als voor u. Juist door alles even rustig door te spreken kunnen wij al uw verwachtingen ontdekken en het proces rustig uitleggen. Fijn dat u zo tevreden bent met onze manier van werken!

Osman

Matthew is een topper, mijn auto is verkocht voor een goed bedrag. Ik had het eerst niet verwacht maar ik kreeg redelijke biedingen voor de auto, en ze denken bij Wijverkopenuwautowel erg met je mee.

Rob

Super! Volgens het contactpersoon was de auto in een nieuwe recordtijd verkocht. 18 minuten en voor de prijs die ik er voor wilde hebben.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dat is zeker een record! Misschien moeten we een hall of fame gaan bijhouden welke auto's we het snelste verkopen ;-) en dan staat de auto van u (op dit moment) bovenaan! Maar het... Dat is zeker een record! Misschien moeten we een hall of fame gaan bijhouden welke auto's we het snelste verkopen ;-) en dan staat de auto van u (op dit moment) bovenaan! Maar het allerbelangrijkste, wij hebben u mogen ondersteunen met de verkoop van de auto en dat is zoals wij uit deze mooie woorden kunnen lezen ontzettend goed gegaan. Super om te horen en wie weet verkopen wij uw volgende auto wel in 15 minuten. Graag tot een volgende keer.

Tom van Rossum

Ik ben door Kaan geweldig geholpen. Ik had gereageerd op jullie site en ben binnen 5 minuten door Kaan teruggebeld. Mijn Jeep Compass is binnen 15 minuten verkocht tegen een goede prijs,... Ik ben door Kaan geweldig geholpen. Ik had gereageerd op jullie site en ben binnen 5 minuten door Kaan teruggebeld. Mijn Jeep Compass is binnen 15 minuten verkocht tegen een goede prijs, ongelofelijk.
Werkelijk nog nooit meegemaakt. auto opgehaald, direct thuis geld op de rekening en een vrijwaringsbewijs. Ik raad iedereen aan die zijn auto wil verkopen het via " Wij verkopenuwautowel.nl en dan te vragen naar Kaan.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat een mooie woorden aan Kaan, deze geven we graag door, en natuurlijk over de snelheid waarmee u uw auto succesvol verkocht heeft.Geweldig om te horen. Een volgende keer staan wij (Kaan) graag... Wat een mooie woorden aan Kaan, deze geven we graag door, en natuurlijk over de snelheid waarmee u uw auto succesvol verkocht heeft.Geweldig om te horen. Een volgende keer staan wij (Kaan) graag weer voor u klaar om u te helpen met de verkoop van uw auto en alle afhandeling.