van Hees

Zeer slecht .
Ik kom aan bij carstore Brabant in denbosch als eerste word de koppeling half ingetrapt door Danny zodat de auto een ratelend geluid maakt (dit maakt de auto altijd )
Vervolgens word gesuggereerd dat de drukgroep en koppeling kapot is en dat hij niet het bedrag wil geven zoals overeengekomen
Ik heb de auto na laten kijken bij de Mercedes dealer en er blijkt niks aan de hand te zijn
Carstore Brabant is gewoon een oplichter !!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank dat u de moeite hebt genomen om ons (of in dit geval een dealer) van feedback te voorzien. Vervelend om te horen dat u zich niet serieus genomen voelt en het niet eens bent met de conclusie van dealer. Wij hebben u uiteraard gebeld, maar krijgen u niet te pakken. Daarnaast hebben wij natuurlijk de dealer gebeld om dit te bespreken. Zij hebben ons uitgebreid te woord gestaan - wij willen immers ook weten wat er aan de hand is - en zij hebben ons een filmpje laten zien. Uw geschetste beeld in deze review klopt hierbij niet helemaal. De dealer is zeker geen oplichter en heeft niet op een bepaalde manier een manipulatie uitgevoerd. De auto maakt een ratelend geluid, die bij aanmelden niet doorgegeven is. Hierdoor heeft de dealer de keuzes gemaakt die hij gemaakt heeft. Wij (en daarmee onze dealers) proberen u alles behalve op te lichten, vandaar dat wij zoveel informatie vragen bij het aanmeldproces. Juist om dit dergelijke teleurstellingen te voorkomen.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 0.5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee