Thijs

Fijn en snel mijn auto op een betrouwbare manier verkocht

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat wij u mochten helpen!

Peter van Essen

Snel, zeer vriendelijk, goede kennis van mensen en van de markt

JW van Zwam

Alles snel en super goed geregeld. Snelle reacties en vriendelijke Robin.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat u door onze Robin goed behandeld bent. Een volgende keer helpen wij u weer graag met het verkopen van uw auto.

Joop

Snel, zeer dienstverlenend, betrokken

M. Wals

Goed en snel geholpen met de verkoop van m'n auto

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat we u snel en goed hebben mogen en kunnen helpen met de verkoop van uw auto.

Nico

Duidelijke, goede en snelle service!

K.Linssen

Ondanks ik m'n auto niet via jullie verkocht heb, ben ik uiterst tevreden over de manier waarop ik geholpen ben!
Eerlijk en attente benadering. Tevens ook doortastendheid om de juiste prijs te krijgen, die de klant verlangt.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Daar doe we het voor, ondanks wij u de auto niet via ons verkocht heeft, hebben wij u toch een goede ervaring mogen en kunnen bieden en ook dat is de service waar wij voor staan!

Daniel

Zeer onvriendelijke man aan de lijn gehad.

Jenny

Super snelle deal en keurige service

Herman Straver

Persoonlijk en meedenkend

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen dat u onze dienstverlening als persoonlijk en meedenkend hebt beoordeeld, precies zoals wij deze ook bedoeld hebben. Een volgende keer staan wij weer graag voor u klaar om u te... Goed om te horen dat u onze dienstverlening als persoonlijk en meedenkend hebt beoordeeld, precies zoals wij deze ook bedoeld hebben. Een volgende keer staan wij weer graag voor u klaar om u te helpen met het verkopen van uw auto.