Herman Straver

Persoonlijk en meedenkend

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen dat u onze dienstverlening als persoonlijk en meedenkend hebt beoordeeld, precies zoals wij deze ook bedoeld hebben. Een volgende keer staan wij weer graag voor u klaar om u te... Goed om te horen dat u onze dienstverlening als persoonlijk en meedenkend hebt beoordeeld, precies zoals wij deze ook bedoeld hebben. Een volgende keer staan wij weer graag voor u klaar om u te helpen met het verkopen van uw auto.

Gre vastgoed bv

Snelle deal

CJ Tramper

Zeer correct nette afhandeling

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles netjes en correct is verlopen! Een volgende keer staan wij weer graag voor u klaar

houweling openhaardenbouw

Was geweldig.in tien minuten een dure mercedes cabrio amg verkocht,echt aanrader vgr robhouweling.nl

Shailish Ramdien

Hele goede contact gehad met rachid. Goede service meedenkend en vooral behulpzaam. Zeker een aanrader!

Marcel

Nette snelle correcte afhandeling.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles naar wens verlopen is

Sander verbrugge

Zeer tevreden over dit bedrijf. Ik ben geholpen door Donato. Alles helder en duidelijk en vooral snel. Mijn auto donderdag aangeboden en vandaag zoals afgesproken opgehaald. Ook de de koper was een... Zeer tevreden over dit bedrijf. Ik ben geholpen door Donato. Alles helder en duidelijk en vooral snel. Mijn auto donderdag aangeboden en vandaag zoals afgesproken opgehaald. Ook de de koper was een nette vriendelijke man. Heel tevreden

Wil Penninx

Correct en komen de afspraken na

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles correct is verlopen en wij uw auto konden verkopen.

Derks

Duidelijk contact en komen afspraken na.

Mariek

Snel!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Top! Mooi dat alles snel verlopen is en wij uw auto snel voor u hebben mogen verkopen.