Lap

Prettig telefonisch contact en snel geacteerd met direct resultaat!

Particulier

Snelle reaktie, efficient en prettig contact

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi om te horen dat alles prettig, snel en efficiënt verlopen is. Graag staan wij als team weer voor u klaar indien u de volgende keer een auto zou willen verkopen.

Frank Bos

Ze hebben mij goed geholpen. Een snelle afhandeling en hebben een goede prijs geregeld. Top

Bob

Heel vriendelijk en een goede prijs in verhouding met andere aanbieders.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat u onze dienstverlening én ons team zo goed beoordeeld. Graag helpen wij u in de toekomst weer om uw auto succesvol te verkopen voor u.

R.de wilde klus & onderhoud

Zojuist mijn dodge verkocht via deze pagina.
Binnen een dag hadden ze de prijs geregeld die ik ervoor vroeg.
Bij aankomst van de opkoper kwamen we er echter niet uit...

Zojuist mijn dodge verkocht via deze pagina.
Binnen een dag hadden ze de prijs geregeld die ik ervoor vroeg.
Bij aankomst van de opkoper kwamen we er echter niet uit wijkopenuwautowel heeft hier correct gehandeld en het probleem opgelost.
Zeer tevreden!

Willem Bakker

Zeer nette manier van handelen en duidelijke uitleg

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi om te horen dat u op een nette manier geholpen bent

Jan

Geen bod! Niets. Ze zeggen dat ze hem wel kopen? Niet eens een bod

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank Jan voor uw genomen moeite om deze review te schrijven.
Dank Jan voor uw genomen moeite om deze review te schrijven.
U heeft helemaal gelijk dat u niets van ons gehoord heeft, maar uw aangemelde auto is niet goed opgevolgd door ons! Excuus, dat was natuurlijk absoluut niet de bedoeling en wij zoeken intern uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Elke auto wordt persoonlijk opgevolgd en waarom uw auto er tussendoor is geglipt is ons nu nog een raadsel. Inmiddels hebben wij u gemaild en gebeld, wellicht dat wij u alsnog mogen ondersteunen. Uiteraard begrijpen wij het ook als u er geen gebruik meer van wenst te maken. Nogmaals onze excuses het was absoluut niet onze bedoeling om uw aangemelde auto te negeren. Deze verkopen wij graag voor u!
^ Team Wijverkopenuwautowel.nl

Vincent

Na lang twijfelen mijn auto te koop gezet op een verkoopsite. Wijverkopenuautowel reageerde direct op een vriendelijke manier en niet pushen. De prijs was goed en alles liep zoals verteld door... Na lang twijfelen mijn auto te koop gezet op een verkoopsite. Wijverkopenuautowel reageerde direct op een vriendelijke manier en niet pushen. De prijs was goed en alles liep zoals verteld door Donato. Bij vragen kreeg je correct antwoord. Het gehele traject verliep prima ook met de garage die vanuit friesland de auto zelfs kwam ophalen. Kortom 5 sterren en Donato nogmaals bedankt voor al je hulp.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Bedankt voor deze mooie en positieve review Vincent. Goed om te lezen dat het hele traject goed is bevallen en dat de auto voor een goede prijs is verkocht. We zullen uiteraard de reactie ook aan... Bedankt voor deze mooie en positieve review Vincent. Goed om te lezen dat het hele traject goed is bevallen en dat de auto voor een goede prijs is verkocht. We zullen uiteraard de reactie ook aan Donato doorgeven.
Nogmaals bedankt voor de review,
Team Wijverkopenuwautowel.nl

PtDon

Paul van Gool heeft ons in Breda geholpen. Hij is zeer klantvriendelijk, professioneel en geduldig. Zijn pauze was eigenlijk net begonnen toen wij (te vroeg) aankwamen en hij heeft ons toch meteen... Paul van Gool heeft ons in Breda geholpen. Hij is zeer klantvriendelijk, professioneel en geduldig. Zijn pauze was eigenlijk net begonnen toen wij (te vroeg) aankwamen en hij heeft ons toch meteen geholpen. Top man en goede service!

Nico

Verkoop ging vlot. Ik ben hier heel tevreden over.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat het verkopen van uw auto zo vlot ging. Dank voor uw mooie review