Jeffrey Zeegers

Ik ben zeer tevreden over het verkopen van mijn auto via wijverkopenuwautowel.nl . Ik ben goed geholpen. De communicatie verliep heel goed en klantvriendelijk. Ook het informeren of de verkoop van... Ik ben zeer tevreden over het verkopen van mijn auto via wijverkopenuwautowel.nl . Ik ben goed geholpen. De communicatie verliep heel goed en klantvriendelijk. Ook het informeren of de verkoop van de auto goed verlopen was. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je je auto wilt verkopen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Super om te horen, daar doen we het met het hele team voor!
Uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar om uw auto te verkopen.

Weijmans

Vriendelijk snel en duidelijk

R, van Ee

Toen ik het inschrijfformulier aan het invullen was en daarna al 1 foto had verzonden werd ik al gebeld door een vriendelijke vrouw van wijverkopenuwautowel.nl met wat vragen over de auto. Toen ik het inschrijfformulier aan het invullen was en daarna al 1 foto had verzonden werd ik al gebeld door een vriendelijke vrouw van wijverkopenuwautowel.nl met wat vragen over de auto.
Nadat ik verschillende foto's had verstuurd werd ik na ongeveer een kwartier terug gebeld met al een bod voor de auto, en werd hier verder goed in begeleid,
met een tegen bod van mij kant is de koper akkoord gegaan daarna wat gegevens gewisseld met de koper, wijverkopenuwautowel heeft hier goed contact in onderhouden.
Echt super makkelijk en de prijs die dan is geboden staat vast en wordt ook in contract vast gelegd voor beide partijen.
Echt een aanrader.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Kijk dat is een mooie snelle en succesvolle verkoop. Wat ontzettend fijn om te horen dat wij u van A tot Z hebben mogen begeleiden én ontzorgen en dat we op die manier samen een mooie prijs voor uw... Kijk dat is een mooie snelle en succesvolle verkoop. Wat ontzettend fijn om te horen dat wij u van A tot Z hebben mogen begeleiden én ontzorgen en dat we op die manier samen een mooie prijs voor uw auto hebben mogen bedwingen. Uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar!

Tars

Gegaan zoals beloofd. In een halfuur tijd was alles professioneel geregeld. Ik had alles volgens hun checklist klaar liggen, werkt super. Geld op mijn rekening en vrijwaringsbewijs van RDW in mijn... Gegaan zoals beloofd. In een halfuur tijd was alles professioneel geregeld. Ik had alles volgens hun checklist klaar liggen, werkt super. Geld op mijn rekening en vrijwaringsbewijs van RDW in mijn mailbox. Prima dus.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Super om te horen dat alles precies zoals verwacht verlopen is! Daar doen wij het voor en uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar.

Homburg

Belachelijk lage prijs gekregen. Dit bedrijf heeft mooie verkoop praatjes maar geen eerlijke prijzen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor de genomen moeite om deze review bij ons achter te laten. Uw reactie is echter wel een beetje te kort door de bocht. Uw gewenste vraagprijs die u perse voor de auto wilt hebben is niet... Dank voor de genomen moeite om deze review bij ons achter te laten. Uw reactie is echter wel een beetje te kort door de bocht. Uw gewenste vraagprijs die u perse voor de auto wilt hebben is niet haalbaar voor de variant die u aanbiedt. De gewenste vraagprijs kunnen wij net halen voor een vijfdeurs variant van de auto, u heeft een slag kleiner met drie deuren bij ons aangeboden. Vanaf moment één hebben wij u laten weten dat de gewenste prijs niet haalbaar is. Daarover zijn wij direct eerlijk geweest, maar u weigert dit te geloven. Wij hadden graag de auto voor u verkocht, maar het is aan u of u dat wenst. Jammer dat het zo gelopen is, maar oneerlijk kunt u ons niet noemen. Wij hebben u duidelijk op de hoogte gehouden.

Mischa Hamers

Zeer positief! Houden zich aan de afspraken, leggen alles helder uit. We vonden het heel spannend om onze auto op deze manier te verkopen, maar perfect geregeld!

Rob

Prima service en komen alle afspraken na

Esmeralda Azizi

Wat een top bedrijf. Lieve mensen aan de telefoon die adequaat handelen. Binnen een half uur mijn auto verkocht. Top gewoon

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat een mooie woorden, dank u wel! We hebben u met veel plezier geholpen met de verkoop van uw auto. En uiteraard staan wij graag weer voor u klaar als u ons nog een keer nodig heeft.

VERBAU

Snel schakelen. Bedrijfsauto verkocht voor een mooie prijs.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat wij u hebben mogen helpen met het verkopen van de bedrijfsauto! Uiteraard staan wij ook graag een volgende keer weer voor u klaar