Esmeralda Azizi

Wat een top bedrijf. Lieve mensen aan de telefoon die adequaat handelen. Binnen een half uur mijn auto verkocht. Top gewoon

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat een mooie woorden, dank u wel! We hebben u met veel plezier geholpen met de verkoop van uw auto. En uiteraard staan wij graag weer voor u klaar als u ons nog een keer nodig heeft.

VERBAU

Snel schakelen. Bedrijfsauto verkocht voor een mooie prijs.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat wij u hebben mogen helpen met het verkopen van de bedrijfsauto! Uiteraard staan wij ook graag een volgende keer weer voor u klaar

Verhaaren

Eerst wat vraagtekens of het wel zou werken bij zo site maar alles ging zoals beloofd door wij kopen u auto wél.nl en we kwamen aan bij autobedrijf Johan Meure in Purmerend en werden super... Eerst wat vraagtekens of het wel zou werken bij zo site maar alles ging zoals beloofd door wij kopen u auto wél.nl en we kwamen aan bij autobedrijf Johan Meure in Purmerend en werden super ontvangen mooi bedrijf en zoals beloofd ons afgesproken bedrag zonder commentaar overgemaakt ( wel na nakijken auto uiteraard ) voor we de deur uit liepen kortom super ervaring en supertevreden

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Kijk precies zoals het hoort is het verlopen. Goed om te horen dat alles helemaal naar tevredenheid verlopen is en u de auto snel heeft kunnen verkopen!

M.Zeegers

Heel vriendelijk te woord gestaan en zeer snel mijn auto verkocht voor een mooie prijs. Het ophalen en vrijwaren van de auto ging allemaal zeer vlot en goed, top! 👍🏻

Magna Stam-Huenders

Super fijn geholpen, netjes afgehandeld, alles keurig op papier.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen Magna! Fijn dat wij u hebben mogen helpen met het verkopen van uw auto.

Roel

Snel contact met ook binnen een dag een succesvolle verkoop. Koper handelde alles keurig af, dus prima verlopen!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles prima verlopen is en wij uw auto succesvol hebben kunnen verkopen

Bjorn

Uitstekend

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles uitstekend verlopen is, daar doen we het voor!

H Luchjenbroers

Snel en goede prijs geboden voor onze Nissan Qashqai diesel.

Jan de Jong

Snel de auto verkocht voor een goede prijs

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat u een goede prijs heeft gekregen. Daar doen we het voor!