Snelheid van de levering

Marloes

Te lange levertijd

Mooie kaartjes, veel keuze

Het duurde erg lang voor we de kaartjes binnen hadden en kregen hier geen bericht over. Als er problemen zijn met de drukker informeer dan je klanten hierover zodat ze op de hoogte zijn, dit zorgt... Het duurde erg lang voor we de kaartjes binnen hadden en kregen hier geen bericht over. Als er problemen zijn met de drukker informeer dan je klanten hierover zodat ze op de hoogte zijn, dit zorgt voor meer begrip.

Mathijs

2x proefdruk aangevraagd, nooit aangekomen. Op maandag besteld, maar klantenservice vraagt ons die vrijdagmiddag nog langer te wachten ivm mogelijke vertraging bij de post.

Groot aanbod

Proefdruk komt niet aan, geen controle over je bestelling

Leny Slingerland

We hebben heel veel leuke reacties gekregen op ons geboortekaartje! Leuk design! Verder keurig gemaakt en geleverd

Er was een detail in het geboortekaartje wat we niet hadden gepersonaliseerd, wat me ook niet was opgevallen. Ik kreeg een mailtje met de vraag of we dat wilden aanpassen!

Nicole van Kuringen

Snelle en goede service/levering

Veel keuze in kaartjes, je kan de kaart aanpassen naar eigen wensen

Geen tips :)

Sandra

Super! Makkelijke site , en heel fijn dat je gratis proef kaartjes kunt bestellen.

De gratis proef kaartjes zijn top! Zo kun je een kleur aanpassing doen mocht dat nodig zijn. En leuke voorbeelden op de site. Makkelijk aan te passen naar je eigen smaak.

Ginz

Prima, kaartjes maken lukte soms niet goed

Mooie kaartjes en makkelijk aan te passen

Soms springt de kaart terug naar eerdere waardes ipv degene die als laatste is opgeslagen

Mooie kaartjes!

Mooie kaartjes. Goede service

Mooi geboortekaartje en snel geleverd

Kaartje handig aan te passen naar wens

Na het vouwen van de kaartjes was de voorkant iets breder dan de achterkant. Dit viel niet mooi op elkaar, wat jammer is.

7 euro verzendkosten voor alleen enveloppen die ook door de...

7 euro verzendkosten voor alleen enveloppen die ook door de brievenbus hadden gekund.

Top service

Mooie kaartjes

N.v.t

Didem

Super snelle levering en precies zoals verwacht!

Snelle levertijd

Nvt