Snelheid van de levering

Kelsey

Kaartjes waren erg mooi, bestellen zelf liet echter wat te wensen over.

Ruime keus, snelle levering.

Kaartjes ontwerpen ging via telefoon niet, via laptop werkte de tool ook niet vlekkeloos.
Adressen invoeren om etiketten te laten maken werkte ook niet, uiteindelijk alles handmatig in moeten voeren opnieuw.

Beste Kelsey,
Beste Kelsey,
Bedankt voor je waardevolle review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden was over de kaartjes en levering. We nemen je feedback mee en zullen kijken hoe we de gebruiksvriendelijkheid van onze editor en het invoeren van de adressen kunnen verbeteren.
WIJ Geboortekaartjes

We zijn enorm tevreden over onze verschillende bestellingen. We zijn enorm blij met de geboortekaartjes en hebben ze nog nooit ergens anders gezien. Een uniek kaartje! We hebben ook enorm leuke... We zijn enorm tevreden over onze verschillende bestellingen. We zijn enorm blij met de geboortekaartjes en hebben ze nog nooit ergens anders gezien. Een uniek kaartje! We hebben ook enorm leuke sluitzegels, enveloppen en adresstickers besteld.

Uniek en goede kwaliteit. Netjes geleverd!

Top

Er is heel veel keus

Zelf een volledig kaartje ontwerpen

Laura

Prettige ervaring. Behulpzaam

Dames hielpen goed mee. Kwamen met verschillende opties en ideeen.

Beste Laura,
Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad! We denken graag met je mee en helpen je waar we kunnen.
Met vriendelijke...
Beste Laura,

Judit

Perfect

Snel levering, echt mooi kaartjes

Niks

Sanne

Mooie kaartjes, goed te personaliseren en snel geleverd

Mooie kaartjes, goed te personaliseren en snel geleverd

Ook richten op alleenstaande mama’s. De tekst: als liefde leven wordt krijgt geluk een naam, is niet voor iedereen toepasselijk

Marjan

Positieve ervaring. Makkelijke software en prima werkwijze om kaartje te personaliseren. Voordat afgedrukt wordt, kijkt er een medewerker naar (blijkbaar) want we werden gebeld of adresgegevens wel... Positieve ervaring. Makkelijke software en prima werkwijze om kaartje te personaliseren. Voordat afgedrukt wordt, kijkt er een medewerker naar (blijkbaar) want we werden gebeld of adresgegevens wel goed waren… we hebben een zeer ongebruikelijke straatnaam die vaker voor vragen zorgt, maar erg attent om te checken. Enige nadeel vind ik dat toch langer duurt voordat de kaartjes verstuurd worden / in huis zijn dan website vermeldt. Maandagmiddag besteld en pas woensdagmiddag op de post gedaan (zonder dat er speciale goudfolie achtige dingen op de kaart zaten). Wij hadden pech dat door feestdagen het thuis bezorgen nog langer op zich liet wachten.

Gebruiksvriendelijke software, persoonlijke check

Nog sneller kaartjes versturen als ze gedrukt zijn.

Beste Marjan,
Beste Marjan,
Bedankt voor je waardevolle review! Fijn dat je tevreden bent over het gebruik van onze editor. Wanneer je uitkijkt naar de bezorging van de geboortekaartjes is het balen als dit langer duurt. We doen ons best om deze zo snel mogelijk te bezorgen. Helaas heeft PostNL de afgelopen tijd veel problemen, waardoor leveringen vertraging op kunnen lopen. Dat is natuurlijk ontzettend balen!
We zullen jouw ervaring meenemen en kijken waar we ons verzendproces kunnen versnellen.

Richard

Matig

Wel vriendelijk maar heb je niks aan uiteindelijk slechte kwaliteits kaarten en dat voor 5 euro per stuk allemaal witte stippen erop. Wij maar lang wachten op de kaarten en dan dit uiteindelijk

Slome levering baby bijna 2 week kan ik ze pas versturen

Beste Richard,
Beste Richard,
Wat vervelend om te lezen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je kunnen mailen naar info@wijgeboortekaartjes.nl, dan kijk ik graag met je mee naar een passende oplossing.

Coraly

Absoluut op alles 5 sterren waard! Heel duidelijke en makkelijke site om je eigen kaartje te ontwerpen. Heel snelle levering en top service. Ik kreeg echt onwijs veel complimenten en kan... Absoluut op alles 5 sterren waard! Heel duidelijke en makkelijke site om je eigen kaartje te ontwerpen. Heel snelle levering en top service. Ik kreeg echt onwijs veel complimenten en kan WIJgeboortekaartjes alleen maar aanbevelen. Ik kijk er al naar uit om ooit nog een te maken.

Top service, snelle reactie
Kan geen minpunt bedenken

Doe zo verder! ;)

Beste Coraly,
Beste Coraly,
Bedankt voor deze enthousiaste review! We waarderen de complimenten over onze editor, levering en service. Leuk ook om te lezen dat jullie zo veel positieve reacties op jullie prachtige kaartje voor Ferre hebben ontvangen. We willen jullie veel geluk samen wensen!

Marc Roelofs

Veel opties voor personaliseren. Duidelijke informatie bij alle producten.

Bewerkprogramma mag gebruiksvriendelijker. Is een drama als je niet met een computer overweg kan.