Snelheid van de levering

Frouk

Super!

Ruime keuze aan kaarten, ook mogelijkheid om zelf een kaart te ontwerpen. Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Mogelijkheid om een kaartje langere tijd te bewaren. Wij hadden een voor meisje en jongen. Voor eventueel een tweede kind zou het niet gebruikte kaartje als nog kunnen worden gebruikt.

Corine Gelissen - van de Mortel

Positief, zeer tevreden over de mogelijkheden m.b.t. eigen ontwerpen.

mogelijkheid tot eigen ontwerpen

Een fijne ervaring met een goed resultaat

Veel designs en makkelijk aanpasbaar

Tevreden geen tips

Gemakkelijk een mooi geboortekaartje inclusief enveloppen en adresstickers kunnen bestellen. Uitgebreide keuzemogelijkheden en makkelijk te bewerken.

Keuze voor kaartjes. Aanvullende opties zoals adresstickers, sluitzegels en enveloppen.

Wij hadden het leuk gevonden om ook een grotere versie van het kaartje te kunnen bestellen zodat we deze konden inlijsten. Sommige andere aanbieders hebben zo'n optie wel (grotere afdruk of tegeltje... Wij hadden het leuk gevonden om ook een grotere versie van het kaartje te kunnen bestellen zodat we deze konden inlijsten. Sommige andere aanbieders hebben zo'n optie wel (grotere afdruk of tegeltje of nog anders). Uiteindelijk wel voor Wij geboortekaartjes gekozen, omdat we ons kaartje te leuk vonden om naar een andere aanbieder te gaan.

Michelle

Supermooie kaartjes, mooie kwaliteit

Duidelijke informatie

Nee

Hele duidelijke website en hele mooie geboortekaartjes.

Duidelijke site en snelle levering

Ik had het fijn gevonden als er een optie zou zijn om de kaartjes zonder logo op de achterkant te bestellen, desnoods tegen een meerprijs.

Sabina

Heel erg tevreden

Snel geleverd goed product

Niks

Sudesh

Top service

Gemak

Makkelijk je eigen geboortekaartje ontwerpen en snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering

Niks

Helemaal goed!

Mooie kaartjes, handig te maken en snel geleverd