Snelheid van de levering

Melanie

Mooie kaartjes. Wij dachten alleen dat enveloppen er al bij zaten, niet dus… dus kregen we kaartjes zonder enveloppen. Had handig geweest als dat ook een optie was om aan te vinken bij het... Mooie kaartjes. Wij dachten alleen dat enveloppen er al bij zaten, niet dus… dus kregen we kaartjes zonder enveloppen. Had handig geweest als dat ook een optie was om aan te vinken bij het bestellen. Of dat het in ieder geval duidelijk vermeld staat. Verder heel tevreden.

Mooi gedrukt

Optie voor enveloppen duidelijker

Angela

Prachtige kaartjes en fijne service

Mooie kaartjes, snelle levering, fijne klantenservice

Gratis geboortekaartjes wanneer de kleine is geboren op de uitgerekende datum!

Myrthe

Snelle levering en goede service.

Je kunt je kaart zelf samenstellen.

Niets

Goede kwaliteit kaartjes, duidelijke informatie op de website, goede communicatie en snelle levering.

Handig dat we eerst een proefdruk konden bestellen.

N.v.t.

Angelica Van der leest

Super blij met onze geboorte kaartjes en geboorte bord voor onze zoon!

T ziet er prachtig uit!

Wij vonden het raar dat als je voor zoveel geld iets besteld, nog 6,95 verzendkosten bij komt!

Top service en goede kwaliteit

Goede service

Leuk en wel redelijk

Beter aangeven over hoe en wat te bestellen en kwa tijd kwa bestellingen en niet er neerzetten status onbekend terwijl ze in de maak zijn, super verwarrend

Niet goed

Creatie tool

Fijn als er duidelijk word aangegeven dat er geen enveloppen bij zitten. Word namelijk ook niet gesuggereerd bij het bestellen van de kaartjes om deze nog bij te bestellen. De kassa knop is eerder... Fijn als er duidelijk word aangegeven dat er geen enveloppen bij zitten. Word namelijk ook niet gesuggereerd bij het bestellen van de kaartjes om deze nog bij te bestellen. De kassa knop is eerder zichtbaar.

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Anonymous,
Beste Anonymous,
Bedankt voor je waardevolle review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze online editor. We nemen je feedback over het bijbestellen van enveloppen mee en gaan kijken hoe we dit kunnen optimaliseren op onze website.
Nina
WIJ Geboortekaartjes

Natasja

De kaartjes die wij hadden besteld voor onze dochter waren erg leuk en mooi. We kregen veel complimenten op de leuke kaartjes.

In verhouding met andere kaartenwebsites waren de WIJ...

In verhouding met andere kaartenwebsites waren de WIJ geboortekaartjes minder duur.

Ik vond dat het lastig was om op je telefoon de kaartjes aan te passen, die moest echt op laptop of iPad. Terwijl je als je net bevallen bent liever dat snel op je telefoon wilt doen.

- Extra check op kwaliteit
- Prijs goedkoper dan andere aanbieders

Latere levering dan vooraf aangegeven. Hierdoor lagen die kaartjes niet voor het weekend maar na het weekend pas bij de familie en vrienden.

Ondanks de qualiteits check zaten er veel...

Ondanks de qualiteits check zaten er veel kaartjes tussen die strepen hadden in de inkt. De kaartjes waren ook niet rechts met de vouw lijn.

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Natasja,
Bedankt voor je prachtige review en wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn!
Beste Natasja,
We gaan kijken hoe we onze online editor voor mobiel kunnen optimaliseren, zodat je in de toekomst nog gemakkelijker je kaartje kunt aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
Nina