Snelheid van de levering

N.v.t

Saar

Heel tevreden

Uitgebreid assortiment

Bewerkingsprogramma waarmee de kaartjes ontworpen worden, is beperkt en vooral traag. Helaas kan men ook geen eigen symbolen of tekens invoeren. Wij wilden bijvoorbeeld de naam ook in Arabische... Bewerkingsprogramma waarmee de kaartjes ontworpen worden, is beperkt en vooral traag. Helaas kan men ook geen eigen symbolen of tekens invoeren. Wij wilden bijvoorbeeld de naam ook in Arabische geschrift weergeven in het kaartje naast in het Nederlands. Maar in dit bewerkingsprogramma is dat helaas niet mogelijk. Misschien ligt hier nog wel een verbeterpunt.

Goede ervaring, maar ze zijn wel erg duur.

Mooie kaarten

Ze zijn te duur vind ik persoonlijk

Nathalie

Mooie kaartjes . Wat ik wel jammer vond is dat er pas nadat ik had afgerekend er stond dat je de enveloppen appart moest bestellen . En niet na het afrekenen . Was weer 6.95 extra verzendkosten wat... Mooie kaartjes . Wat ik wel jammer vond is dat er pas nadat ik had afgerekend er stond dat je de enveloppen appart moest bestellen . En niet na het afrekenen . Was weer 6.95 extra verzendkosten wat niet had gehoeven .

Goede service in de vorm van proefdrukken.

Van te voren duidelijk aangeven dat je enveloppen appart er bij moet bestellen.

P

Heel fijn

Duidelijk makkelijk overzichtelijk

Nog snellere levertijd

Daphne Verlaan

Erg blij met het resultaat! Erg fijn dat de klantenservice nav mijn mail mij meteen had gebeld en verder had geholpen!

Snelle persoonlijke hulp

Karlein

Mooie kaartjes en een goede service.

Jullie service, dat er meegekeken wordt en de foutjes eruitgehaald worden.

Niet

Tes

Erg teleurstellend helaas. Ik bestelde een proefdruk en moest evengoed €7,50 betalen omdat ik het met foliedruk wilde. Bij een andere website kost dit niks extra’s. Ik had het er voor over omdat het... Erg teleurstellend helaas. Ik bestelde een proefdruk en moest evengoed €7,50 betalen omdat ik het met foliedruk wilde. Bij een andere website kost dit niks extra’s. Ik had het er voor over omdat het mij een leuk kaartje leek. De code WIJPROEF die je kan gebruiken voor een gratis proefdruk werkte in eerste instantie niet. Nadat ik een mail stuurde werd deze wel opnieuw voor mij ingesteld zodat ik het alsnog kon gebruiken… Helaas dus wel evengoed €7,50 en niet gratis.. misleidend aangezien je aan het ontwerp begint omdat er staat bestel een gratis proefdruk. Vervolgens kregen wij de kaart binnen en was de afwerking van de kaart teleurstellend. De randen zijn niet mooi uitgesneden en de kleur vaal. Wij bestellen ons geboorte kaartje dan ook niet bij Wijgeboorte kaartje.

Klantenservice

Netter uitsnijden van de kaarten. En echt een gratis proefdruk.. of in iedergeval minder dan 2,50 ervoor vragen. €7,50 voor een kaartje wat teleurstellend is is even goed veel geld helaas.

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Tes,
Beste Tes,
Wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent over jouw ervaring met ons! Onze proefdruk is gratis, alleen betaal je voor folie of hout inderdaad een toeslag. Dit proberen we zo goed mogelijk te communiceren op onze website. Mocht de kwaliteit van ons drukwerk niet in orde zijn, mag je altijd contact met ons opnemen. Dan kijken we graag met je mee! We nemen je feedback mee en zullen kijken hoe we de communicatie op onze website hierover kunnen verbeteren.
Nina
Team WIJ Geboortekaartjes

Mandy

Niet zo best. Kaartjes waren bij iemand anders bezorgd.. niet heel erg avg ook. Na bellen wel nieuwe kaartjes gratis gekregen.

Goede service mbt tot nieuwe kaartjes

Niet naar andere mensen sturen

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Bedankt voor je waardevolle review! Ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet goed is geleverd. Uiteraard is dit niet zoals het hoort en hebben we dit zo goed mogelijk met je opgelost. We nemen deze feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren.
Nina
Team WIJ Geboortekaartjes

Isabella

Leuke kaartjes, alleen beetje jammer dat er voor dat bedrag geen enveloppen bij gedaan konden worden

Snel geleverd

Lever enveloppen erbij