Snelheid van de levering

Charissa Twigt

Proefdruk tevreden, definitieve levering niet

Mogelijkheid om gratis een proefdruk te bestellen

(1) Bij de definitieve levering - waar je genoeg geld voor betaald - dezelfde kwaliteit hanteren als bij de proefdrukken. Onze kaartjes - nadat deze de 1e keer niet door de kwaliteitscontrole waren... (1) Bij de definitieve levering - waar je genoeg geld voor betaald - dezelfde kwaliteit hanteren als bij de proefdrukken. Onze kaartjes - nadat deze de 1e keer niet door de kwaliteitscontrole waren gekomen - hadden bij de definitieve levering een lelijke extra rand die zichtbaar was aan de voorkant. (2) Klantenservice is niet alleen een vriendelijke stem opzetten, maar ook daadwerkelijk service leveren en meedenken met de klant. We hebben lang op onze levering moeten wachten; de eerste badge kwam niet door de kwaliteitscontrole, maar hierover werd pas laat gecommuniceerd. Toen vervolgens de kaartjes werden geleverd, ontbraken de adres- en sluitstickers. Aan de telefoon werd me gevraagd of ik wel goed in de doos had gekeken.. ;) Ik zou niet bellen, als ik de doos niet volledig leeg had gehaald op zoek naar alle spullen om eindelijk mijn kaartjes te kunnen sturen. Maar goed, die moesten nagestuurd worden. Ook de kaartjes zelf waren voor ons van twijfelachtige kwaliteit. De witte binnenkant van de achterzijde stak uit; met een lila voorkant viel dat op. Iets wat bij de proefdrukken (we hadden 3 verschillende proefdrukken) absoluut niet het geval was. Volgens de mevrouw aan de telefoon is er altijd een kleine marge speling en oh ja, dan blijft het kaartje beter staan... Dat het gewoon ontzettend lelijk is, daar hebben we het maar niet over :)

Website overzichtelijk, makkelijk in gebruik, vriendelijke service

Niet

Chantal

Mooie kaartjes, veel keuze. Had wat moeite met de adressenlijst, maar daar ben ik netjes bij geholpen.

Vriendelijke klantenservice

Mobiele versie is heel onhandig.

Goed, de kaartjes waren niet volgens de standaard dus werden opnieuw gedrukt. Lukte helaas niet om een gratis proefkaartje te bestellen bij een tweede kindje

Mooie kaartjes

Bij een tweede kindje lukt het niet om het gratis proefkaartje te bestellen. De koringscode doet het dan niet meer.

v. Veldhoven

Fijne bestelproces en mooie kaartjes.

Mooi en overzichtelijk, fijn te bewerken.

Jammer dat er niet op zaterdag wordt gedrukt.

Janneke

Geweldige service, goede kwaliteit, betaalbaar en betrouwbaar

klantenservice

het aanpassen van de opgeslagen kaart en het aantal toe te voegen illustraties

van Rooij

Ik heb het als heel prettig ervaren. Kon precies mijn kaartje maken zoals ik het in mijn hoofd had. Versturen vond ik wel een beetje lang duren. Dat had voor mij iets sneller gemogen. De rest echt... Ik heb het als heel prettig ervaren. Kon precies mijn kaartje maken zoals ik het in mijn hoofd had. Versturen vond ik wel een beetje lang duren. Dat had voor mij iets sneller gemogen. De rest echt super. Iedereen is te spreken over ons kaartje en raamsticker.

Ik vroeg of de raamsticker een maat groter kon en dat was geen probleem. Was snel aangepast.

Het versturen kan wel een verbeterpunt gebruiken. Een sticker voor op de raam kan je beter eerst op een kartonnen rol draaien en dan in een doos inplaats van alleen in een doos te stoppen. Er was... Het versturen kan wel een verbeterpunt gebruiken. Een sticker voor op de raam kan je beter eerst op een kartonnen rol draaien en dan in een doos inplaats van alleen in een doos te stoppen. Er was niet rustig om gegaan met de doos bij de pakketdienst dus had helaas een beschadigde sticker. Dit wel netjes opgelost door WIJ geboortekaartjes.

Niet positief

Aardig

Sneller leveren, betere afspraken met post NL. Beide keren dat we bestelden hebben we meer dan een week moeten wachten. Bij het eerste geboorte kaartje was de helft ook fout gedrukt, daarna moesten... Sneller leveren, betere afspraken met post NL. Beide keren dat we bestelden hebben we meer dan een week moeten wachten. Bij het eerste geboorte kaartje was de helft ook fout gedrukt, daarna moesten we nog weer wachten. Bij het tweede geboorte kaartje zouden ze enveloppen bij doen, die zijn apart verzonden. Kaarten duurden nog langer, post NL kwam niet op de juiste datum. We hebben hier 4x achteraan moeten bellen. Kortom: niet secuur en niet snel qua levering!!

Bonnie Spoelder

Betrouwbaar en snelle levering

Mooie kwaliteit kaarten, enveloppen en sluit stickers.

Danny

Uitstekende klantenservice

Klantenservice is uitmuntend, ze doen hun uiterste best voor je

Bij ‘drukfoutjes’ voor een proefdruk de bestelling annuleren en dit niet communiceren vond ik vervelend. Voortaan doorgeven dat er een ‘drukfoutje’ in zit en dat ze de proefdruk om die reden niet... Bij ‘drukfoutjes’ voor een proefdruk de bestelling annuleren en dit niet communiceren vond ik vervelend. Voortaan doorgeven dat er een ‘drukfoutje’ in zit en dat ze de proefdruk om die reden niet kunnen verwerken.