Snelheid van de levering

Sophie

Snelle reactie op vragen.
Snelle reactie op vragen.
Het systeem on je kaartje in te bewerken slaat regelmatig vast. Met de muis iets aanpassen moest ik soms 73x opnieuw doen. Verplaatsen van bijvoorbeeld sjablonen is onduidelijk (klein,veel lijnen overal tussendoor).
Ik heb nu een geboortekaartje met een extra . Die er niet hoorde te staan. Toch zonde.

Snelle reactie op vragen

Systeem waarmee kaartjes bewerkt kunnen worden verbeteren.

Uiteindelijk tevreden. Maar moest van ver komen.

Veel aanbod in kaartjes.

Veel gedoe rondom de drukproeven. Heel laat geleverd, tot aan helemaal niet. Dus meerdere keren moesten we er achteraan.

Onze bestelling liet erg lang (meer dan een week!) op zich wachten, wat erg jammer was omdat wij natuurlijk iedereen wilden laten weten dat onze zoon was geboren.
Na een paar telefoontjes te...
Na een paar telefoontjes te hebben gepleegd bleek dat er iets mis was gegaan en wij onze kaartjes alsnog z.s.m zouden ontvangen.
Jammer dat de eerste medewerkster dat niet meteen zag, waardoor er nog een aantal dagen overheen gingen..

Ik had het wel netjes gevonden als er dan iets extra was gedaan om het wachten te compenseren.

Klantvriendelijk

Omdat het bij ons niet helemaal lekker was gegaan zou het wel fijn zijn geweest om iets extra's te krijgen of iets qua kosten te regelen, ter compensatie.

Lobke

Onze geboorte kaartjes en geboorte bord besteld. Snelle levering en van goede kwaliteit. Erg tevreden zou er de volgende keer weer bestellen.

Snelle levering, goede communicatie helpen goed als je vragen hebt.

Prima website met mooie geboortekaartjes. Wel mis ik nog wat variatie in de kaartjes met foto

Goede kwaliteit papier en ook veel keuze daarin

Meer vormen voor foto’s op de kaartjes, bijvoorbeeld rond of ovaal

Lotte2023

Super

Makkelijk aan te passen, snelle levering en super leuke kaartjes

Misschien ook mogelijk maken voor op de mobiele telefoon of tablet

Erg gemakkelijk

Super makkelijk en heel veel keuze

Bied verzending ook aan

Eline

Snel en goed resultaat!

Overzichtelijke opties, makkelijke editor

Stickervel kwam dubbelgevouwen aan, dat was wel zonde van één rij stickers die daardoor krom waren.

Caroline

Veel verschillende keuzes. Fijn dat je het kaartje zelf verder kunt aanpassen.

Heel erg blij met ons prachtige geboortekaartje!

Fijn dat je het ontwerp kunt opslaan, om later verder te gaan.

Nvt.

We zijn echt ontzettend blij met ons kaartjes! Mooie kwaliteit, precies zoals we voor ogen hadden. Ook was het maken van het kaartje makkelijk en vlot gebeurd toen we eenmaal wisten welk kaartje we... We zijn echt ontzettend blij met ons kaartjes! Mooie kwaliteit, precies zoals we voor ogen hadden. Ook was het maken van het kaartje makkelijk en vlot gebeurd toen we eenmaal wisten welk kaartje we wilden. Kortom, we zijn erg blij!

Kwaliteit, snelle levering, mooie kaartjes

Bij een andere aanbieder ontvingen wij kaartjes van de diverse papiersoorten die er waren (zonder bedrukking). Dat was misschien wel fijn geweest zodat je makkelijker kunt vergelijken. Nu kon dat... Bij een andere aanbieder ontvingen wij kaartjes van de diverse papiersoorten die er waren (zonder bedrukking). Dat was misschien wel fijn geweest zodat je makkelijker kunt vergelijken. Nu kon dat alleen door het kaartje te bestellen, maar dat wordt dan al met al best een dure grap.