Snelheid van de levering

Goed, de kaartjes waren niet volgens de standaard dus werden opnieuw gedrukt. Lukte helaas niet om een gratis proefkaartje te bestellen bij een tweede kindje

Mooie kaartjes

v. Veldhoven

Fijne bestelproces en mooie kaartjes.

Mooi en overzichtelijk, fijn te bewerken.

Janneke

Geweldige service, goede kwaliteit, betaalbaar en betrouwbaar

klantenservice

van Rooij

Ik heb het als heel prettig ervaren. Kon precies mijn kaartje maken zoals ik het in mijn hoofd had. Versturen vond ik wel een beetje lang duren. Dat had voor mij iets sneller gemogen. De rest echt... Ik heb het als heel prettig ervaren. Kon precies mijn kaartje maken zoals ik het in mijn hoofd had. Versturen vond ik wel een beetje lang duren. Dat had voor mij iets sneller gemogen. De rest echt super. Iedereen is te spreken over ons kaartje en raamsticker.

Ik vroeg of de raamsticker een maat groter kon en dat was geen probleem. Was snel aangepast.

Niet positief

Aardig

Bonnie Spoelder

Betrouwbaar en snelle levering

Mooie kwaliteit kaarten, enveloppen en sluit stickers.

Danny

Uitstekende klantenservice

Klantenservice is uitmuntend, ze doen hun uiterste best voor je

Marloes

Te lange levertijd

Mooie kaartjes, veel keuze

Mathijs

2x proefdruk aangevraagd, nooit aangekomen. Op maandag besteld, maar klantenservice vraagt ons die vrijdagmiddag nog langer te wachten ivm mogelijke vertraging bij de post.

Groot aanbod

Leny Slingerland

We hebben heel veel leuke reacties gekregen op ons geboortekaartje! Leuk design! Verder keurig gemaakt en geleverd

Er was een detail in het geboortekaartje wat we niet hadden gepersonaliseerd, wat me ook niet was opgevallen. Ik kreeg een mailtje met de vraag of we dat wilden aanpassen!