Snelheid van de levering

Rawa Ismail

Mooie kaartjes maar vervelend dat de mogelijkheid om het logo te verwijderen zo lastig is.

Mooie kaartjes en bestelling snel geleverd

Ik vond het heel vervelend dat het logo niet in het ontwerp proces verwijderd kon worden en dat de info op de site daarover zo verstopt was. Pas bij een nabestelling kwam ik er via de telefoon... Ik vond het heel vervelend dat het logo niet in het ontwerp proces verwijderd kon worden en dat de info op de site daarover zo verstopt was. Pas bij een nabestelling kwam ik er via de telefoon achter dat je dat telefonisch kan aanvragen. Toen hadden we al 50 kaartjes besteld en verzonden. Ook vervelend dat een nabestelling als nieuwe bestelling wordt gezien en je helemaal geen korting krijgt. Ik ben vooral erg teleurgesteld dat we onze kaartjes hebben verzonden met jullie logo op de achterkant.

Breed aanbod, personaliseerbaar, maar gedrukte kaart werd na vouwen op de vouwlijn lelijk.

Breed aanbod, personaliseerbaar

Onze gekozen kaart was een dubbele, maar bij het vouwen op de vouwlijn "scheurde" de gedrukte inkt, waardoor er wit papier zichtbaar werd op de vouwlijn. Zonde mijn inziens, zeker gezien de hoge... Onze gekozen kaart was een dubbele, maar bij het vouwen op de vouwlijn "scheurde" de gedrukte inkt, waardoor er wit papier zichtbaar werd op de vouwlijn. Zonde mijn inziens, zeker gezien de hoge bedragen die betaald worden voor de kaartjes.

Erg trage levering, dat viel ons tegen. Verder goede service en mooie kaartjes!

Makkelijk aan te passen kaartjes

Levering door PostNL duurde heel lang

Goede levering en de kaartjes waren zoals ze moesten zijn.

Fijn disgne mogelijkheden, producten netjes zoals het hoort te zijn.

Door feestdagen minder snelle levering gehad.

Goede kwaliteit en snelle service.

Snelle service, netjes verpakt en goede kwaliteit kaarten.

Geen, wij zijn erg tevreden

Jessica V

Makkelijk te maken. Fijn dat je concepten kan opslaan en kan blijven aanpassen waar nodig!

Snelle levering. Meerdere concepten op te slaan.

Rosanne

Snelle levering en goede service

Snelle levering en fijne persoonlijke service

Super leuke kaartjes!

Mooie designs met veel opties om het eigen te maken

Bij een grote bestelling vind ik het wel een stukje service dat er geen verzendkosten gerekend worden

Marre

Prachtig geboortekaartje! Zo fijn dat de proefkaartjed gratis zijn.

Mooie kaartjes, gratis proefdruk, goede kwaliteit

Eva

Super! De geboortekaartjes zijn geleverd zoals ik ze besteld had en had ze na 1 werkdag al in huis. Ik had er zelfs foliedruk op. Heb veel complimenten gehad over de kaartjes.

Mooie kaartjes en uitgebreide keuzes.

Trackingsysteem op de website is ruk.