Snelheid van de levering

Annemarie

Ruime keuze, makkelijk zelf aan te passen en snel bezorgd. Vraag tussendoor werd ook snel beantwoord. Erg tevreden over!

Snelle reactie

Mooie kaartjes en goede kwaliteit

Zelf eenvoudig je kaartje aanpassen

Goed ! Kon mijn eigen ontwerp maken en heb niks gemist .

Gratis proefdruk . Snelle levering. Goeie kwaliteit

Wij hebben onze kaartjes door WIJ Geboortekaartjes laten versturen, omdat we zelf in het buitenland wonen. Op al onze vragen kwam een vlot antwoord, en ook na de bestelling lagen de kaartjes snel in... Wij hebben onze kaartjes door WIJ Geboortekaartjes laten versturen, omdat we zelf in het buitenland wonen. Op al onze vragen kwam een vlot antwoord, en ook na de bestelling lagen de kaartjes snel in de bus (zelfs die naar het buitenland verstuurd zijn). Gewoon goede service!

Snelle reacties, makkelijke website

Henrike

Makkelijk te ontwerpen, proefdruk was ideaal. Daarnaast kon ik het ontwerp in mijn account simpel aan passen na de geboorte. Na bestelling werden de kaarten snel geleverd ondanks de feestdagen.

Ruime keuze, mogelijkheid tot eigen ontwerp. Ook zijn de bestaande ontwerpen gemakkelijk aan te passen naar eigen wens

Super snelle, duidelijke en bovenal fijne service!

Goeie communicatie

Patricia

Heel mooi en heel dankbaar voor de snelle levering

Netjes en duidelijk

Marieta

Online waren de kaartjes mooi, maar thuis nog mooier! Ook waren de kaartjes er vrij vlot ondanks het gekke dagen waren (kerst en oud en nieuw)

Ruime keus kaarten

Rebekka schuilenburg

Makkelijk te bewerken naar eigen wens en ze zijn vlot met bezorgen

Overzichtelijk

Danielle