Snelheid van de levering

Monique

Top service, hebben ons goed geholpen met de tekst op de juiste plaats op de kaart.

Duidelijke communicatie, klantvriendelijk. Stond binnen 3 werkdagen een reactie dit was de volgende dag al gebeurd.
Helpen graag met het geboortekaartje, niks is te gek.

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Monique,
Hartelijk dank voor je review! Fijn om te zien dat we je goed hebben kunnen helpen. We kijken graag mee om het kaartje nog mooier te maken.
We wensen je veel geluk met de...
Beste Monique,
We wensen je veel geluk met de kleine toe.
Hartelijke groeten,
Team WIJ Geboortekaartjes

Super

snelle service

bewerkprogramma

Kathy

Kaartje mooi te bewerken

Mooie kaarten om uit te kiezen; veel handschriften die je voor verschillende letters of stukjes kan gebruiken; gratis proef exemplaar

Erg tevreden over het eindproduct. Super gebruiksvriendelijke website.

Veel keuzes en opties mogelijk.

Emelie

Onwijs blij met het resultaat! WIJ geboortekaartjes biedt unieke kaartjes aan die je niet op elke website ook voorbij ziet komen. Hoewel ons zoontje ongeneeslijk ziek blijkt te zijn, zijn we wel... Onwijs blij met het resultaat! WIJ geboortekaartjes biedt unieke kaartjes aan die je niet op elke website ook voorbij ziet komen. Hoewel ons zoontje ongeneeslijk ziek blijkt te zijn, zijn we wel enorm gelukkig met hoe het kaartje geworden is!

Unieke, originele kaartjes. Gemakkelijke website.

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Emelie,
Bedankt voor je review en je mooie woorden. We wensen jullie heel veel sterkte met de kleine toe.
Hartelijke groeten,
Team WIJ Geboortekaartjes

Thom

Super goeie en snelle service

Mooi en duidelijk

Niet

Stephanie de Groot-Hornsveld

Mooie kaartjes en super snel geleverd.

Veel keuze

Ik had eerst een geboortekaartje gekozen waar geen geboortedatum op stond. Dit zal misschien een tip zijn.

Michelle dongelmans

Super mooie kaartjes, goede service en onwijs snel in huis. Veel complimenten gehad op ons kaartje

Overzichtelijk en prachtige kaartjes

Nvt

Tina

Waren mooi gemaakt

Geen idee

Liz

Helaas waren meer dan de helft van de kaartjes verkeerd gedrukt. Er was op verschillende plekken en lelijke streep aanwezig die er niet op hoort. Na contact wel snel nieuwe kaartjes gekregen die... Helaas waren meer dan de helft van de kaartjes verkeerd gedrukt. Er was op verschillende plekken en lelijke streep aanwezig die er niet op hoort. Na contact wel snel nieuwe kaartjes gekregen die goed waren.

Bestellingen controleren voordat jullie het versturen