Snelheid van de levering

Fijne service en mooie resultaten

Goede service, duidelijke communicatie (bij vertraging i.v.m. kwaliteitbehoud) en mooie resultaten.

De levertijd aangegeven op de site klopt niet helemaal. Zowel met de proefdruk als de daadwerkelijke kaarten heeft de verzending wel echt een aantal dagen (±3) langer geduurd. Dit terwijl wij geen... De levertijd aangegeven op de site klopt niet helemaal. Zowel met de proefdruk als de daadwerkelijke kaarten heeft de verzending wel echt een aantal dagen (±3) langer geduurd. Dit terwijl wij geen speciale factoren hadden, zoals als voorbeeld op de site wordt aangegeven (folie, etc.).Bij 1 van de 3 verzendingen was wel netjes gecommuniceerd dat dit langer ging duren i.v.m. langer nodig om de kwaliteit te verbeteren, deze verzending duurde inderdaad ook nog langer dan de anderen.

Caro

Prachtige kaartjes en handig te bestellen.

Overzichtelijke site
Kwaliteit kaarten

Via mijn mobiel kon ik de kaart niet aanpassen. Te klein voor mijn scherm.

Top!

Mooie kaartjes en snelle service

Geen!

Evelien

Mooie kaartjes en ruim keus. We zagen er een die bijna perfect bij ons zou passen en konden deze maar wens personaliseren. Erg blij met het resultaat en de sluitzegels maakte het helemaal af.

Veel keus, aan te passen naar wens, proefkaarten te bestellen en snelle levering

Laila

Super

Meedenkend!!

Celina

Snel, goede kwaliteit

Jullie zijn snel en hebben goede kwaliteit

Mariam

Super makkelijk en heel eenvoudig

snelle service

geen verbeterpunten

Michelle

Super ervaring. Wij hadden kaartjes op echt hout besteld, bij de eerste proefdruk ging er helaas iets mis met de levering. Dit is top opgelost door een nieuwe proefdruk te laten drukken en op te... Super ervaring. Wij hadden kaartjes op echt hout besteld, bij de eerste proefdruk ging er helaas iets mis met de levering. Dit is top opgelost door een nieuwe proefdruk te laten drukken en op te sturen. Bij het bestellen van de kaartjes na de geboorte zijn we vergeten de woonplaats bij het adres te zetten. Een medewerker belde ons meteen op of dit de bedoeling was of dat we het vergeten waren.
Het was namelijk vrijdag en dan zouden de kaartjes eerder binnenkomen.

Topservice!

Fijne service

Nvt

Petra

Snelle levering, goede service met helpen tekst mooi op kaartje te krijgen.

Snelle klantenservice

Charissa Twigt

Proefdruk tevreden, definitieve levering niet

Mogelijkheid om gratis een proefdruk te bestellen

(1) Bij de definitieve levering - waar je genoeg geld voor betaald - dezelfde kwaliteit hanteren als bij de proefdrukken. Onze kaartjes - nadat deze de 1e keer niet door de kwaliteitscontrole waren... (1) Bij de definitieve levering - waar je genoeg geld voor betaald - dezelfde kwaliteit hanteren als bij de proefdrukken. Onze kaartjes - nadat deze de 1e keer niet door de kwaliteitscontrole waren gekomen - hadden bij de definitieve levering een lelijke extra rand die zichtbaar was aan de voorkant. (2) Klantenservice is niet alleen een vriendelijke stem opzetten, maar ook daadwerkelijk service leveren en meedenken met de klant. We hebben lang op onze levering moeten wachten; de eerste badge kwam niet door de kwaliteitscontrole, maar hierover werd pas laat gecommuniceerd. Toen vervolgens de kaartjes werden geleverd, ontbraken de adres- en sluitstickers. Aan de telefoon werd me gevraagd of ik wel goed in de doos had gekeken.. ;) Ik zou niet bellen, als ik de doos niet volledig leeg had gehaald op zoek naar alle spullen om eindelijk mijn kaartjes te kunnen sturen. Maar goed, die moesten nagestuurd worden. Ook de kaartjes zelf waren voor ons van twijfelachtige kwaliteit. De witte binnenkant van de achterzijde stak uit; met een lila voorkant viel dat op. Iets wat bij de proefdrukken (we hadden 3 verschillende proefdrukken) absoluut niet het geval was. Volgens de mevrouw aan de telefoon is er altijd een kleine marge speling en oh ja, dan blijft het kaartje beter staan... Dat het gewoon ontzettend lelijk is, daar hebben we het maar niet over :)