Snelheid van de levering

J

Ze kunnen de geboortekaartje compleet maken met envalop en een sluitstikker zo heb je nog voor de helft gezien

Dat ze geboortekaartje compleet kunt bestelen als proefdruk envalop en sluitstikker

Vera

Gemakkelijk te bestellen en goede kwaliteit

Overzichtelijke website en veel keuze van kaartjes

Mooi product komt overeen met de verwachting qua uiterlijk en kwaliteit en netjes ingepakt.

Veel keuze

Meer keuze opties in aantal enveloppen

Super fijn geholpen, snelle reactie bij vragen en super mooie geboortekaartjes als resultaat. Door de drukke decembermaand duurde het versturen wel lang, maar daar kan WIJ niets aan doen.

Kunnen kritisch meekijken naar je eigen ontwerp. Snelle reactie en hulp.

Levertijd

Kyra Zuidema

Top!

Alles was goed!

Duidelijke website

Wij ontvingen de kaartje met aan de achterkant een witte streep. Jammer dat hier met productie niet goed naar gekeken is.

Heel goed

Snelheid

Nvt

Annemarie

Ruime keuze, makkelijk zelf aan te passen en snel bezorgd. Vraag tussendoor werd ook snel beantwoord. Erg tevreden over!

Snelle reactie

Mooie kaartjes en goede kwaliteit

Zelf eenvoudig je kaartje aanpassen

Achterop het kaartje staat achterop reclame voor wijgeboortekaartjes.nl, zonder dat je dit zelf weg kunt halen. Op een proefdruk snap ik het nog, maar als je geld betaald voor een product voor de... Achterop het kaartje staat achterop reclame voor wijgeboortekaartjes.nl, zonder dat je dit zelf weg kunt halen. Op een proefdruk snap ik het nog, maar als je geld betaald voor een product voor de geboorte van je kind is het wat raar dat je reclame stuurt met een geboortekaartje. Het is ook niet uit te zetten of te verwijderen, waardoor ik had aangenomen dat dit alleen voor een proefdruk was

Goed ! Kon mijn eigen ontwerp maken en heb niks gemist .

Gratis proefdruk . Snelle levering. Goeie kwaliteit