Snelheid van de levering

Artemis

Best quality, assortiment and customer service ever! I am a returning customer and my experience remains the same as previously. High quality and lovely variety for any taste and budget.

The best customer care!

Eva Van Assel

Algemeen tevreden, groot deel kaartjes wel licht beschadigd

Helpdesk makkelijk bereikbaar, snelle levering

Sabrina

Super

Overzichtelijk, en fijne manier van je kaart bewerken

Vivian

Ik had een aantal vragen over de lay out van het geboorte kaartje die I heb uitgezocht. Ik kreeg het niet voor elkaar de veranderingen die ik wou aanbrengen. De mensen van de geboortekaartjes hebben... Ik had een aantal vragen over de lay out van het geboorte kaartje die I heb uitgezocht. Ik kreeg het niet voor elkaar de veranderingen die ik wou aanbrengen. De mensen van de geboortekaartjes hebben mij heel goed geholpen met de veranderingen. Vond ik erg fijn. Het was ook fijn dat ik gratis een proefafdruk kon bestellen.

Aardig snel met reageren.
Behulpzaam.
Vriendelijk.

Gina

Super blij met de geboortekaartjes

Fijn dat je alles zelf kan ontwerpen

Marloes

Erg tevreden!

Erg mooie kaartjes, sluitstickers en geboortebord ontvangen, zeer goede kwaliteit. Tot 2 keer toe een gratis proefdruk ontvangen. Tweede proefdruk besteld omdat we nog wat aanpassingen deden zoals... Erg mooie kaartjes, sluitstickers en geboortebord ontvangen, zeer goede kwaliteit. Tot 2 keer toe een gratis proefdruk ontvangen. Tweede proefdruk besteld omdat we nog wat aanpassingen deden zoals lettertype, niet omdat de eerste proefdruk foutief was oid. Kaartjes snel ontvangen, geboortebord duurde iets langer dan werd aangegeven maar dat is begrijpelijk ivm de feestdagen. Wel goed te vermelden dat we geboortebord op voorhand hebben besteld en er dus niet na de bevalling op zaten te wachten. Hierdoor was langere levertijd geen enkel probleem

Mariska K.

Leuke kaartjes en snelle levering!

Je kunt zelf de kaartjes helemaal samen stellen zoals jij het wilt. Wij hebben gekozen voor een standaard opmaak en daar zelf dingen op aangepast.

Dominique

Mooie ontwerpen en hele goede service!

Mooie ontwerpen, snelle levering en goede service.

Amber

Super service!

Heel professioneel!

Mooie kaartjes en een goede service. Ik was vergeten om iets aan te passen en ik kreeg een melding om dit te doen voordat het naar de drukker werd gestuurd. Erg netjes!

Goede service en mooie verschillende kaartjes