Snelheid van de levering

Erg gemakkelijk

Super makkelijk en heel veel keuze

Bied verzending ook aan

Eline

Snel en goed resultaat!

Overzichtelijke opties, makkelijke editor

Stickervel kwam dubbelgevouwen aan, dat was wel zonde van één rij stickers die daardoor krom waren.

Caroline

Veel verschillende keuzes. Fijn dat je het kaartje zelf verder kunt aanpassen.

Heel erg blij met ons prachtige geboortekaartje!

Fijn dat je het ontwerp kunt opslaan, om later verder te gaan.

Nvt.

We zijn echt ontzettend blij met ons kaartjes! Mooie kwaliteit, precies zoals we voor ogen hadden. Ook was het maken van het kaartje makkelijk en vlot gebeurd toen we eenmaal wisten welk kaartje we... We zijn echt ontzettend blij met ons kaartjes! Mooie kwaliteit, precies zoals we voor ogen hadden. Ook was het maken van het kaartje makkelijk en vlot gebeurd toen we eenmaal wisten welk kaartje we wilden. Kortom, we zijn erg blij!

Kwaliteit, snelle levering, mooie kaartjes

Bij een andere aanbieder ontvingen wij kaartjes van de diverse papiersoorten die er waren (zonder bedrukking). Dat was misschien wel fijn geweest zodat je makkelijker kunt vergelijken. Nu kon dat... Bij een andere aanbieder ontvingen wij kaartjes van de diverse papiersoorten die er waren (zonder bedrukking). Dat was misschien wel fijn geweest zodat je makkelijker kunt vergelijken. Nu kon dat alleen door het kaartje te bestellen, maar dat wordt dan al met al best een dure grap.

Mooi geboortekaartje van goede kwaliteit.

Mogelijkheid tot aanpassingen aan collectie voorbeeld kaartjes

Mogelijkheid tot reserveren kaartjes zodat ze nog beschikbaar zijn als je ze reeds enkele maanden vooraf uitgezocht hebt.

Denise

Makkelijk te maken en goede kwaliteit

Veel keus

Niet

Willemijn van de Groep

Top

Super eenvoudig om het helemaal naar eigen wens te maken, gratis proefdruk gehad. Het zag er helemaal top uit!

Super blij mee en zeker een aanrader

Te duur

Mooi kaartje

Ee komen steeds meer kosten bij. Volgende keer bestel ik hier niet. Het is te prijzig.

Voor de tweede keer de geboortekaartjes besteld bij WIJ. Omdat we tevreden zijn over de producten/ kleur en snelle levering.

Mooi producten, goede kleuren.

Laura Formillo

Mooie kaartjes, makkelijk om naar wens aan te passen.

Allen