Snelheid van de levering

Wendy

Mooie kaartjes en goed te besturen programma om aan te passen of in te vullen waar nodig. Met een mooi eindresultaat.

Besturingsprogramma

Er is veel keus en er zijn veel verschillende stijlen om uit te kiezen en gelukkig is zijn er ook veel mogelijkheden
En wij waren erg blij met de snelle reactie, het meedenken en meehelpen van...
En wij waren erg blij met de snelle reactie, het meedenken en meehelpen van de medewerkers om het geboortekaartje voor onze tweede zoon te laten aansluiten bij die van de eerste!

Grote aanbod, makkelijk zoeken en vooral behulpzaamheid medewerkers.

Fijne site en veel keuze

Veel keuze voor een leuke prijs, fijn dat je adressen kunt laten printen

marlouk zwiggelaar

Goed geregeld, goed contact

Mooie designs

Naomi Steennis & Jeffrey van Veen

Wij hebben eerst een proefkaartje aangevraagd bij WIJ Geboortekaartjes. Dit kaartje was erg snel aanwezig. De kaart was precies perfect voor ons, dus deze hebben wij later ook besteld als echt... Wij hebben eerst een proefkaartje aangevraagd bij WIJ Geboortekaartjes. Dit kaartje was erg snel aanwezig. De kaart was precies perfect voor ons, dus deze hebben wij later ook besteld als echt geboorte kaartje. De kwaliteit van de kaartjes was heel goed, ook de enveloppen die wij er bij hadden besteld was erg goed. Heel erg bedankt dat jullie onze geboortekaartjes zo perfect hebben gemaakt waardoor wij met volle trots onze dochter konden verwelkomen.

De omschrijving verteld precies hoe de kaartjes er in werkelijkheid uit zien. Het is echt prachtig.
Ook waren de kaartjes erg snel binnen.

Geen mogelijkheid voor gratis proefkaartje als het geen geboortekaartje is

- kaartjes van Nijntje in het assortiment

Heel goed

Duidelijk overzichtelijk

Marjolein

Makkelijk een prachtig geboortekaartje!

Makkelijk te stijlen; het kaartje is precies zoals we voor ogen hadden

Daniëlle

Super mooie geboortekaartjes en zeer tevreden over de klantenservice, mogelijkheid tot proefdrukken, ontwerptool en bezorging.

Klantenservice, proefdrukken gratis, aanbod kaartjes en bezorging.

Pooja

Top