Snelheid van de levering

Mayke

Erg tevreden. Mooi resultaat en snelle levering

Goede kwaliteit

Goede, snelle levering. Kaartje is precies wat ik verwachtte. Kleuren zijn ook mooi en exact hetzelfde als op de site. Ik ben zeer tevreden.

Goed verpakt
Mooie kleuren
Zelfde als op de site

Francis

Mooie kwaliteit en veel opties!

Je hebt veel opties om je eigen kaartje te ontwerpen. Ook de klantenservice gevraagd om mee te kijken en ik kreeg heel snel en een persoonlijke reactie! Zou het zeker aanraden!

Anne

Wij hebben onze geboorte kaartjes voor onze zoon hier besteld. Echt heel veel keus en in die keuzes kan je het ook nog helemaal naar je eigen smaak maken, zodat je een super mooi kaartje hebt waar... Wij hebben onze geboorte kaartjes voor onze zoon hier besteld. Echt heel veel keus en in die keuzes kan je het ook nog helemaal naar je eigen smaak maken, zodat je een super mooi kaartje hebt waar je trots op kan zijn voor de aankondiging van de geboorte! Wat ook een super service is en een voordeel dat je een proefdruk kan bestellen en dan zien of het nog aanpassingen nodig heeft, want ik het echt ziet er toch anders uit als op een scherm. Want wij hadden op de voorkant een folie afbeelding en dat was heel mooi.

Veel keus, vele opties van papier tot folie.

Nathalie

Perfect!

€100 shoptegoed gewonnen, na het bestellen van een proefkaartje.

Ik heb een goede ervaring met de service van WIJ Geboortekaartjes. Er was iets misgegaan in het ontwerp en de medewerker van WIJ Geboortekaartjes heeft me meteen gebeld om na te gaan of alles... Ik heb een goede ervaring met de service van WIJ Geboortekaartjes. Er was iets misgegaan in het ontwerp en de medewerker van WIJ Geboortekaartjes heeft me meteen gebeld om na te gaan of alles klopte. De fout was meteen aangepast. De kaartjes zijn kort daarna geleverd en zagen er mooi uit. De kwaliteit was heel goed.

Klantvriendelijk, kwaliteit

Goede ervaring, snelle levering, mooi en stevig kaartje

Veel keus

Louise beems

Super snel, mooi en netjes geleverd.

Kwaliteit, levering, opties

Elleke

Prettige communicatie en vlotte levering. Goede kwaliteit kaarten. Zoals beschreven, zo ontvang je ze ook.

Kwaliteit

Esther