Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Dhr. D.B. Zwamborn

De volgende dag al een reactie n.a.v. de boeking!

Gedegen beschrijvingen.

Na een annulering van een boeking, blijkt voor de gekozen data nog steeds kamers te boeken zijn voor de in eerste instantie gekozen data! Ook nog na enkele dagen. Dit bevreemd mij. Wellicht... Na een annulering van een boeking, blijkt voor de gekozen data nog steeds kamers te boeken zijn voor de in eerste instantie gekozen data! Ook nog na enkele dagen. Dit bevreemd mij. Wellicht aanpassen op de website.

Goed te pas

Top! Top locatie, top diner, top bediening, top badkamer! Heerlijk

Prijs kwaliteit

Makkelijker voor 3 personen boeken , daar was wat gedoe rondom , maar na telefoontje goed geregeld

Paul

Aardig aanbod

anne

Bedonderd

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

goede zoekfunctie, maar dan boek je een leuke aanbieding voor volgende week ,krijg je pas na 2 dagen te horen dat boeking niet kan gaan (geen kamer), terwijl je t op de site nog steeds kan boeken!!!

geen dingen op site zetten die niet te boeken zijn en eerder laten weten als iets niet mogelijk is ! voel me bedonderd

Jgj

Prima geregeld

geen opm

geen opm

Jos van Splunter

Fluitje van een cent, is zo gebeurd

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Mag laat annuleren zonder kosten

Thea Immers

Ik heb in eerste instantie gemaild, maar daar ik na bijna een week geen antwoord had, maar gaan bellen. Het 0900 nummer a 0,25 eurocent per minuut is niet klantvriendelijk, lange wachttijden en... Ik heb in eerste instantie gemaild, maar daar ik na bijna een week geen antwoord had, maar gaan bellen. Het 0900 nummer a 0,25 eurocent per minuut is niet klantvriendelijk, lange wachttijden en meerdere keren werd de verbinding verbroken. Wilde mijn reservering van een hotelovernachting omzetten daar het concert waarvoor we na afloop dit hotel hadden geboekt was verzet ivm met de huidige maatregels. De medewerker gaf bij navraag aan dat het hotel vol zat op de datum waarnaar toe we het wilde verzetten. Verzetten naar een andere datum was wel mogelijk of tegen 100% kosten annuleren. Het hotel gaf aan nog plek te hebben, maar zoals al eerder vermeld bij mailcontact moest dit via voordeeluitjes geregeld worden. Na meerdere telefoontjes naar het hotel en voordeeluitjes op twee verschillende nummers en een aantal keer lang in de wacht en opnieuw bellen omdat de verbinding werd verbroken gaf het hotel aan dat het via voordeeluitjes was geregeld. Enige tijd later ontving ik de bevestiging per mail. Een tijdrovende, energiekostende en klantonvriendelijke ervaring!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Beter bereikbaar tegen een lokaal tarief en wat klantvriendelijker. De mogelijkheid om via whatsapp een bericht te sturen werkte niet en via de mail geen reactie.

Alie Eikenaar

Prima prijs