Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

I Rombouts

Duidelijk

Mogen er ook eer zijn

A van den Berg

Het ging allemaal erg makkelijk

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Je kan zelf bepalen wanneer je gaat en Hoelang.

Duideliker hoe het Hotel is!

Rijksen

Wij hadden al goede ervaringen met voordeeluitjes.

De zoek termen

Sommige sites gaan over naar boeking.com

J. Aarsman

Het team van Voordeeluitjes houdt zich m.i. niet bezig met Feedback en bevindingen van haar klanten. Antwoord op e-mailberichten wordt niet gegeven. Alles draait om verkoop via de website, maar... Het team van Voordeeluitjes houdt zich m.i. niet bezig met Feedback en bevindingen van haar klanten. Antwoord op e-mailberichten wordt niet gegeven. Alles draait om verkoop via de website, maar niet alles is even mooi en naar waarheid. Als een klant na verblijf in een hotel haar bevindingen wil delen en een gastbeoording wil geven is het team Voordeeluitjes niet thuis.

Zoveel mogelijk verkopen

Luisteren naar klanten en een fatsoenlijk antwoord geven.

Reactie Voordeeluitjes:

Geachte mevrouw Aarsman,
Geachte mevrouw Aarsman,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard krijgen we liever een positieve review, maar we zijn ook blij met een negatieve. Want we nemen graag élke reactie van élke klant mee in onze pogingen, onze service en onze bereikbaarheid te optimaliseren.
Nu was het in de afgelopen periode uitzonderlijk druk op ons Contactcenter, vanwege de corona-gerelateerde onzekerheden. Op menig moment hebben zelfs andere afdelingen bijgesprongen. Het waren vreemde, nieuwe tijden voor u, maar ook voor ons! U moest soms net iets langer op antwoord wachten dan u van ons gewend bent. Hoe kwam dat? Ondanks de enorme drukte wilden we zoals gebruikelijk alle mensen, die we te woord stonden, de aandacht geven die ze verdienen. We wilden bovendien elke klant passende antwoorden geven of geschikte alternatieven bieden. In de coronaperiode kostte dat enorm veel uitzoekwerk en tijd. Vele mensen hadden immers vragen, wilden annuleren, omboeken of - net als héél veel anderen - deze zomer nog boeken voor een vakantie dichtbij.
Maar nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij blijven werken aan een nog betere service en bereikbaarheid. En natuurlijk hopen wij u binnenkort weer te mogen begroeten voor een volgend uitje!
Met vriendelijke groet namens het hele team,
Nicky
Contactcenter Manager Voordeeluitjes.nl

w j zwaan

Prima duidelijke site en snel te boeken

zie boven

bereikbaarheid per telefoon app en mail

Jolanda

Niet tevreden na overboeking

Meer inzet

Arno

Slecht

Overzichtelijke site, veel opties

We kregen niet een automatische bevestiging. We wilden hierover bellen maar kwamen bij herhaling niet door de wachtrij. Eenmaal contact, bleek dat ons huisje toch 150 euro duurder bleek. Heel fijn... We kregen niet een automatische bevestiging. We wilden hierover bellen maar kwamen bij herhaling niet door de wachtrij. Eenmaal contact, bleek dat ons huisje toch 150 euro duurder bleek. Heel fijn zo'n site, maar als ze je lokken met goede prijzen en dan toch de prijs omhoog gooien heb je er weinig aan.

Reactie Voordeeluitjes:

Geachte heer Arno,
Geachte heer Arno,
Doordat ik wat details mis, kan ik helaas geen boeking naast uw review leggen. Het is me dan ook niet helemaal duidelijk wat uw verbeterpunt of tip concreet is. Mocht u ons die nog willen doen toekomen dan mag dat via team@voordeeluitjes.nl.
Met vriendelijke groet namens het hele team,
Nicky
Contactcenter Manager Voordeeluitjes.nl

loek

Boeking was snel geregeld tegen redelijke prijs. Alleen nog even wachten wat wij er voor krijgen.

Duidelijk omschrijving