Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
8.2/10
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Prima geholpen

Alles goed duidelijk

even niet

Vermeulen

Omdat in april boekte zag ik niet of de boeking voordeel opleverde..
Omdat in april boekte zag ik niet of de boeking voordeel opleverde..
Bovendien moest ik twee keer boeken voor twee kamers. Ik kon niet aanklikken dat ik met 4 personen twee kamers nodig had. Dat betekent dat ik twee keer administratie kosten zal moeten betalen. Dat is een keer 14,95 teveel. Zoveel voordeel zag ik niet aan uw aanbieding. Mijn vriendin wilde graag dat ik bij u boekte. Ik ben niet overtuigd.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Mijn vriendin vond zo een hotel wat haar wel aansprak.

Meerdere kamers boeken en niet twee keer administratie kosten

Beste mevrouw Vermeulen,
Beste mevrouw Vermeulen,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je het boeken op onze website niet als prettig hebt ervaren. We hadden je in deze graag willen helpen. Onze klantenservice is elke dag bereikbaar tot 21.00 uur in de avond en zij hadden je telefonisch kunnen uitleggen hoe je een extra kamer toevoegt tijdens het boeken, dit is namelijk wel mogelijk. Als er nu nog vragen zijn, neem gerust nog contact met ons op.

Luc Meylaerts

Interessant, maar veel moeite gehad met betalen.

Aanbod is aantrekkelijk.

Betalen met kredietkaart en PayPal mogelijk maken.

Reactie Voordeeluitjes:

Beste heer Meylaerts, Bedankt voor je beoordeling en je feedback over het mogelijk maken van meer betaalmogelijkheden, we nemen dit zeker mee. Als je nog vragen hebt, neem gerust contact met ons op.... Beste heer Meylaerts, Bedankt voor je beoordeling en je feedback over het mogelijk maken van meer betaalmogelijkheden, we nemen dit zeker mee. Als je nog vragen hebt, neem gerust contact met ons op. Hopelijk tot een volgend uitje!

Somaya Jafari

Niet tevreden

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Er zijn wel godde aanbiedingen tussen.

Maar helaas zitten wel vaak fouten die optreden tijdens online booken die achteraf mis gaan.

Reactie Voordeeluitjes:

Beste mevrouw Jafari. Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring met onze website hebt gehad tijdens het boeken. Helaas kan ik aan de hand van deze... Beste mevrouw Jafari. Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring met onze website hebt gehad tijdens het boeken. Helaas kan ik aan de hand van deze beoordeling niet achterhalen om welke specifieke boeking het gaat. Als je nog vragen hebt of meer uitleg zou willen, neem dan gerust contact met ons op zodat we e.e.a. kunnen bespreken.

Theo

Ruim vooraf kun je eventueel nog annuleren..

Veel aanbod

Multhie

Mooie plekken met mooie aanbiedingen

Mooie aanbiedingen

Mike de Vries

Duidelijke site

geen idee

Janny de Dreu

De boekingen die wij gedaan hebben via Voordeeluitjes zijn ons in het algemeen goed bevallen. Goede ervaringen met Voordeeluitjes.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Bij een boeking die niet door kan gaan, wordt er meteen contact gezocht om een alternatief te zoeken, in een eerdere situatie hebben wij ook goed overleg gehad.