Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Susan Jordens

Duidelijk

jkuiper

veel keuze

sneller kortingscode geven waarmee jullie adventeren

S.heinis

Het duurt veelste lang voordat je kontact krijgt.

Was vroeger veel beter

Meer telefonistes .

Reactie Voordeeluitjes:

Geachte heer Heinis,
Geachte heer Heinis,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard krijgen we liever een positieve review, maar we zijn ook blij met een negatieve. Want we nemen graag élke reactie van élke klant mee in onze pogingen, onze service en onze bereikbaarheid te optimaliseren.
Nu was het in de afgelopen periode uitzonderlijk druk op ons Contactcenter, vanwege de corona-gerelateerde onzekerheden. Op menig moment hebben zelfs andere afdelingen bijgesprongen. Het waren vreemde, nieuwe tijden voor u, maar ook voor ons! U moest soms net iets langer op antwoord wachten dan u van ons gewend bent. Hoe kwam dat? Ondanks de enorme drukte wilden we zoals gebruikelijk alle mensen, die we te woord stonden, de aandacht geven die ze verdienen. We wilden bovendien elke klant passende antwoorden geven of geschikte alternatieven bieden. In de coronaperiode kostte dat enorm veel uitzoekwerk en tijd. Vele mensen hadden immers vragen, wilden annuleren, omboeken of - net als héél veel anderen - deze zomer nog boeken voor een vakantie dichtbij.
Maar nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij blijven werken aan een nog betere service en bereikbaarheid. En natuurlijk hopen wij u binnenkort weer te mogen begroeten voor een volgend uitje!
Met vriendelijke groet namens het hele team,
Nicky
Contactcenter Manager Voordeeluitjes.nl

Kik

Zeer slechte telefonische afwikkeling

voordelige arrangementen

verkort de betaalde (!) wachttijd. Bied aan terug te bellen als zaken uitgezocht moeten worden. Stuur eerder bevestigingen van arrangementen en niet alleen annuleringen.

aow

Is goed en duidelijk

Hoofd

Het was erg lastig om een kind bij te boeken. In de beschrijving stond dat kinderen van 3 tm 11 halve prijs zijn. Dit is niet zo. Je moet of een extra arrangement nemen, nog meer betalen of het kind... Het was erg lastig om een kind bij te boeken. In de beschrijving stond dat kinderen van 3 tm 11 halve prijs zijn. Dit is niet zo. Je moet of een extra arrangement nemen, nog meer betalen of het kind bij ouders in het bed nemen. Tegenvaller.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Voor 2 personen zijn het mooie arrangementen waar je vaak extra's bij kan boeken en waar al veel in zit.

-Hoe boek je een kind bij?
-Maak een zoek kaart met hotels op de plattegrond.
-laat duidelijker weten wat het kost als je 1 of meerdere kinderen wil bij boeken.

Martina Windmulder

Zeer negatieve ervaring. We boekten een 4 daags uitstapje. Dit werd bevestigd door u via de mail. En twee dagen later kon het niet doorgaan en moesten we wel akkoord gaan met een drie daags... Zeer negatieve ervaring. We boekten een 4 daags uitstapje. Dit werd bevestigd door u via de mail. En twee dagen later kon het niet doorgaan en moesten we wel akkoord gaan met een drie daags verblijf! Dit vind ik echt geen stijl. Als het arrangement niet te boeken is moeten jullie het ook niet naar mij bevestigen! Ik ben echt teleurgesteld en ben van plan dit op Facebook te delen. Helaas

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Er wordt geprobeerd om het goed te praten maar dan wordt opeens gezegd dat voordeeluitjes het recht heeft om terug te komen op de bevestiging. Schande!

Klanten geven waar ze recht op hebben. Eerst denken dan doen!
Haal de arrangementen die je niet waar kunt maken, van de site. En bevestig niet iets wat je niet nakomt!!

Reactie Voordeeluitjes:

Geachte mevrouw Windmulder,
Geachte mevrouw Windmulder,
Ik heb uw review gekoppeld aan de boeking welke het betrof. Ik lees terug dat het hotel van uw keuze helaas geen 4-daags arrangement meer kon accorderen en dit, inderdaad, wel als 3-daagse kon. Goed om te weten in een soortgelijk geval is dat u de 3-daags had mogen afwijzen. Tenslotte kon niet geleverd worden wat u in eerste instantie had gekozen. Ik hoop dat u, ondanks deze start, een fijn verblijf heeft gehad.
Nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij blijven werken aan een nog betere service en bereikbaarheid. En natuurlijk hopen wij u binnenkort weer te mogen begroeten voor een volgend uitje!
Met vriendelijke groet namens het hele team,
Nicky
Contactcenter Manager Voordeeluitjes.nl

Ruud Hartog

Super

Dui

Geen tipps

Nathalie

Ik heb in mei 2020 een boeking gedaan via voordeeluitjes. Volgens de site zou je als je in mei boekt een welness bon krijgen ter waarde van € 60,00 euro, deze heb ik echter nooit gekregen. Ik ben... Ik heb in mei 2020 een boeking gedaan via voordeeluitjes. Volgens de site zou je als je in mei boekt een welness bon krijgen ter waarde van € 60,00 euro, deze heb ik echter nooit gekregen. Ik ben ondertussen al 2 maanden terug van mijn vakantie.ook al heb ik al 4 keer gemailt naar voordeeluitjes maar geen reactie. Dus ik vind het oplichting. Aan iedereen die dit ooit meemaakt trap er niet in.

Groetjes Nathalie

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Het boeken van een vakantie is allemaal prima geregeld

Zet geen belofte op de site wat u niet kan waarmaken. Dit is geen goede service, en oplichting. En reageer even op een mail

van zee

Het hotel geeft aan om later te betalen, maar omdat het een kado is moest ik gelijk alles betalen, zag het pas later, ver onderaan.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

informatie hotels duidelijk, ook omgeving

2e bevestiging gekregen, met ander bedrag, ik heb al betaald, de verandering klopt niet ook al moet ik dan minder betalen