Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
8.1/10
Waren de prijzen duidelijk?
8.5/10
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Bert

Mooie aanbiedingen en eenvoudig te boeken op een overzichtelijke website

Goedkope aanbiedingen

Vanaf het boeken nog geen zekerheid of je ook werkelijk terecht kunt.

Deborah

Snel je bestemming vinden op website

Prijs

Als je voelt weet je niet zeker of dit wel lukt aangezien je later pas hoort of boeking definitief is

Communicatie via app netjes verlopen. En achteraf nog nieuwsbrief korting gecorrigeerd erg netjes! Jammer dat het systeem eerst aangaf dat iets niet meer boekbaar was En daarna weer wel, terwijl ik... Communicatie via app netjes verlopen. En achteraf nog nieuwsbrief korting gecorrigeerd erg netjes! Jammer dat het systeem eerst aangaf dat iets niet meer boekbaar was En daarna weer wel, terwijl ik ondertussen iets anders geboekt had.

Scherpe prijs. Goed service

Hilhorst

Goed, makkelijk in het boeken van het reisje en met de ING rentepunten erbij scheelt het weer in de totaal prijs

Leuke en interesante aanbiedingen

Heb geen verbeter punten. Ga zo door.

Goede aanbiedingen.

Voordelig en goed

Makkelijk te boeken, sommige hotel zijn in 2020 nog niet te boeken. Onduidelijk is waarom niet.
Snelle reactie met de bevestiging.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Gunstig geprijsd en makkelijk zoeken

Niet makkelijk vindbaar. Geen logica in de opbouw kunnen ontdekken.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Informatie over het arrangement was goed

Zie eerste kader

Ronduit belachelijke Service. BOEK HIER NOOIT!

Eindelijk een leuk weekend weg gevonden, en de boeking voldaan.
Na dat je eerst een CORRECTE boekingsbevestiging krijgt op de e-mail...
Ronduit belachelijke Service. BOEK HIER NOOIT!

Eindelijk een leuk weekend weg gevonden, en de boeking voldaan.
Na dat je eerst een CORRECTE boekingsbevestiging krijgt op de e-mail en vrij hebt geregeld op je werk ontvang je een tweede boekingsbevestiging van het hotel zelf wat 2X ZO HOOG IS!!

Uiteraard krijg je dan te horen dat het een fout was op de site, oke prime dit kan gebeuren echter dat je de klant er voor op laat draaien dan ben je niet klantgericht bezig!

Geen tegemoetkoming, geen korting om alsnog te boeken.

En dan nog het lef hebben ook dat IN DIT GEVAL ALLES KOSTELOOS GEANNULEERD WORDT.

NOOIT MEER. RONDUIT SLECHT!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

leuke aanbiedingen die niet waargemaakt worden.

Eerlijkheid en een klantgerichte oplossing

Ik werd gebeld dat het geboekte arrangement geannuleerd werd omdat het hotel een fout had gemaakt (overboeking). Vervolgens kreeg ik een bevestiging van boeking via de mail. Toe ik twee dagen later... Ik werd gebeld dat het geboekte arrangement geannuleerd werd omdat het hotel een fout had gemaakt (overboeking). Vervolgens kreeg ik een bevestiging van boeking via de mail. Toe ik twee dagen later nar het hotel belde om te checken of er nu geboekt was bleek dat zij wel een annulering hadden ontvangen en ik niet. Slordig dus!
Dus bellen met voordeeluitjes (telefoonkosten lopen hard op!) leverde op dat er een fout was gemaakt en ik de boeking opnieuw kon doen.
Al met al een hoop extra werk en kosten door een vergissing van een van de medewerkers. Jammer dat ik nu opdraai voor de telefoonkosten en het investeren van tijd in het regelwerk.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

prijs ligt lager dan het hotel aan kan bieden

Bij een miscommunicatie:
Bel de klant terug en laat deze niet wachten aan de telefoon
zorg voor een tegemoetkoming in de (bel-) kosten

geef duidelijk aan dat er een behoorlijke eenpersoonstoeslag is

J.J.Praat

Duidelijke website, voor mij was het de eerste keer, dat ik van voordeeluitjes gebruik maakte.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Je kunt gericht zoeken in een bepaalde streek.

Nog niet.