Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Bianca Vermeij

Prettig.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Goed overzicht en prijsvergelijking.

Ik kon de locatie van hotel/plaats wat minder makkelijk vinden.

Reem

Voordeeluitjes biedt faciliteiten die niet beschikbaar zijn, ik heb geboekt en betaald om te genieten van de faciliteiten die zie aanbieden en opeens zijn deze faciliteiten niet beschikbaar. Voordeeluitjes biedt faciliteiten die niet beschikbaar zijn, ik heb geboekt en betaald om te genieten van de faciliteiten die zie aanbieden en opeens zijn deze faciliteiten niet beschikbaar.
Voordeeluitjes hebben de boeking niet kunnen annuleren, dus ik moest betalen voor niet wat ik wil.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Ik heb geen sterke punten gezien.

Wees betrouwbaar met jullie klanten.

M.S. Heshusius

Helaas moest ik mijn bestemming annuleren, maar kon nergens een link vinden om dit te doen! Dan maar een mail naar het hotel gestuurd, maar dat antwoordde, dat het via Voordeeluitjes moest!
Kan...
Kan dit dan alleen per telefoon???

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

De belangrijkste wetenswaardigheden staan op de website en het boeken gaat snel.

Zie hierboven: een linq om te annuleren zou wel veel zoeken kunnen voorkomen.

anoniem

Slecht. Je geeft een klacht door, ze vragen of je het besproken hebt met het park. Je geeft aan dat die bot en afwijzend reageren. Vervolgens vragen ze foto's en een mail te sturen, om je terug naar... Slecht. Je geeft een klacht door, ze vragen of je het besproken hebt met het park. Je geeft aan dat die bot en afwijzend reageren. Vervolgens vragen ze foto's en een mail te sturen, om je terug naar het park zelf te verwijzen...
Nemen dus geen enkele verantwoordelijkheid en controleren al zeker niets!

Gemak van boeking

Lees je in over wettelijke verplichtingen en handel zelf je klachten af.
Zo hou je misschien nog eens een klant en zal deze met een minder nare nasmaak op zijn 'vakantie' terug kijken

Dick Roos

Vlotte reservering.

Duidelijkheid

Angela Pijl

zoekfunctie

Iets meer info over hotels, moest nu soms ook naar website hotel voor meer info.

Jan en Dieneke

Helas zijn jullie slecht bereikbaar. Zowel telefoniach als per mail. We kwamen er maar niet uit waar te klikken

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Uiteindelijk zijn d e prijzen redelijk

Zichtbaarheid van de site en ook die aanbiedingen. Verstop dat niet.Te ingewikkeld. Vooral voor ouderen

j v d groep

Makkelijk te boeken

nvt

nvt

Stakenburg

Slecht

Je net zo lang aan de telefoon houden tot je 5 euro kwijt bent ni

Niet te verbeteren geen zaken meet mee doen

Judith kroese

Uitstekend
Keurige informatie

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Altijd corect en snel geboekt