Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
8.1/10
Waren de prijzen duidelijk?
8.5/10
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Hotel was prima maar niet alles wordt nagekomen. Vlgs hun overzicht zou ik €92,40 betalen ( met €5,- korting ) maar
in het hotel zelf moest ik €97,50 betalen. Ook kreeg...

in het hotel zelf moest ik €97,50 betalen. Ook kreeg ik niet het beloofde welkomdrankje en ook niet de gratis stadsgids. Beetje jammer

Dave de Ronde

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

-------- Oorspronkelijk bericht --------

Van: Voordeeluitjes

Datum: 10-09-19 17:38 (GMT+01:00)

Aan: davederonde1962@gmail.com

Onderwerp: Boekingsbevestiging 1235456

Brigitte

Er stond in dat we in ponnypark slagharen konden betalen. En nu kreeg ik binnen dat ik een gedeelte al nu moet betalen dat is erg jammer. Want wie weet of ik het geld wel heb?

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Beter alles door geven wat betalen betreft de rest is oke

Zoals ik al aangaf de betaling klopt niet je kan niet aan park betalen

Nanda Corbie

Omdat je niet rechtstreeks bij het hotel boekt moet je, naar mijn idee, lang wachten tot een boeking definitief is.

Leuke video’s
Whatsapp contact mogelijk

Prima site snel en makkelijk reserveren.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Snel gevonden waar wij wilden boeken.

Er zijn wel hotels in de aan bieding dat de bedragen niet altijd waard zijn

Kovangulik

Slechte ervaring mee. Een boeking wordt geannuleerd en krijg een aantal alternatieven die niet voldoen. Tevens worden de €20 aan airmiles die ik ingewisseld had niet terug gegeven. Meerdere malen... Slechte ervaring mee. Een boeking wordt geannuleerd en krijg een aantal alternatieven die niet voldoen. Tevens worden de €20 aan airmiles die ik ingewisseld had niet terug gegeven. Meerdere malen geprobeerd om via de mail contact te krijgen, tevergeefs.

Nog niet meegemaakt.

Beter klantcontact.

Het boeken en het vinden van het gewenste vakantiedoel ging prima. Helaas ging bij het afdrukken van de boekingsbevestiging iets fout, waardoor ik deze niet meer kon afdrukken. Ik heb de andere dag... Het boeken en het vinden van het gewenste vakantiedoel ging prima. Helaas ging bij het afdrukken van de boekingsbevestiging iets fout, waardoor ik deze niet meer kon afdrukken. Ik heb de andere dag gebeld om te horen of de boeking wel goed was en het hotel er van op de hoogte was, maar helaas ik werd doorvefrbonden omdat de medewerkers doende waren maar naar meer dan een half uur wachten nog steeds geen kontakt. ik heb de verbinding toen maar verbroken. Ik hoop dat op 14 september het hotel van de boeking weet en anders hoop ik dat ze nog plaats hebben.

n.v.t.

de telefoonverbinding

Ruime keus

Allert blijven, als een accommodatie nog beschikbaar staat moet het ook beschikbaar zijn

Miem

Makkelijk accommodatie gevonden via duidelijke site.
Het hotel bevestigde de reservering snel binnen 5min.
Mooie aanbieding!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Duidelijkheid snelle bevestiging prettig om accommodatie ter plaatse te betalen.