Offerte
8.3/10
Communicatie
8.5/10

Casa

Wij zijn blij met de firma Wolter, in onze winkel keten verwijderen ze diverse bedekkingen van de vloer. Het werk wordt in de avond uren gedaan en zo nodig in het weekend. De slogan: Wij zijn de... Wij zijn blij met de firma Wolter, in onze winkel keten verwijderen ze diverse bedekkingen van de vloer. Het werk wordt in de avond uren gedaan en zo nodig in het weekend. De slogan: Wij zijn de juiste schakel tussen uw oude en nieuwe vloer, is hier aan de orde! Fijn bedrijf vakbekwaam, luisteren naar de wens van opdrachtgever. Onze vloerder is zeer content met de samenwerking. De correcte vaste tarieven in vergelijking met het zware werk zijn uitmuntend.

Positieve punten reeds omschreven.

Verbeter punten

Overnachten na de werkzaamheden i.p.v. terug rijden vanuit België naar Holland., het zijn lange dagen en zwaar werk.

Alex V

Leveren goed werk. Wij hebben de mannen al enige keren ingehuurd voor het verwijderen van parket. B2B erg aantrekkelijk tarief. Krijgen positieve reacties van onze klanten op het nette werk wat ze... Leveren goed werk. Wij hebben de mannen al enige keren ingehuurd voor het verwijderen van parket. B2B erg aantrekkelijk tarief. Krijgen positieve reacties van onze klanten op het nette werk wat ze leveren. Mannen ga zo door!

Hard werken de mannen met oog voor resultaat kwaliteit gaat niet ten koste van snelheid.
Goede motivatie en een goed humeur.

Bedankt voor het vertrouwen in onze dienstverlening.
Wij vinden de wederzijdse samenwerking prettig!

Desiree de Lange

Op maandag hebben ze een Travertin vloer verwijderd en is de troep in de container gegooid. Dinsdag kon de vloerverwarming erin en op woensdag de gleuven dicht gesmeerd en geëgaliseerd. Van A tot Z... Op maandag hebben ze een Travertin vloer verwijderd en is de troep in de container gegooid. Dinsdag kon de vloerverwarming erin en op woensdag de gleuven dicht gesmeerd en geëgaliseerd. Van A tot Z goed geregeld.

Duidelijke communicatie, Frank geeft van te voren aan wat er te wachten staat en wat en welke vertraging in de ergste gevallen kunnen komen. Door hun zorgvuldigheid wordt dit geminimaliseerd, onze... Duidelijke communicatie, Frank geeft van te voren aan wat er te wachten staat en wat en welke vertraging in de ergste gevallen kunnen komen. Door hun zorgvuldigheid wordt dit geminimaliseerd, onze keuken is bijvoorbeeld helemaal ingepakt de dikke soort folie en deuren werden eruit gehaald en later terug geplaatst. Werken bijna stofvrij, door die grote af zuiger van hun.

Verbeter punten

1 medewerker heeft een dialect en is bijna niet te verstaan.

Team Vloeren service Wolter

Goede ervaring met dit bedrijf. Had Frank gebeld voor een prijsindicatie. 1425 m2 siergrind verwijderen en afvoeren, op een kleine 500 m2 waren 2 lagen aangebracht. ook dit is te verwijderen voor de... Goede ervaring met dit bedrijf. Had Frank gebeld voor een prijsindicatie. 1425 m2 siergrind verwijderen en afvoeren, op een kleine 500 m2 waren 2 lagen aangebracht. ook dit is te verwijderen voor de mannen. Opnieuw stofferen doen ze niet, wel hebben ze ons bemiddeld naar een stoffeerder bij ons in de buurt! Prima samenwerking al met al.
VSW was niet de goedkoopste, maar geven wel garantie dat de afgesproken datum de vloer eruit is.

Weten wat ze moeten doen & dat doen de mannen!
Hebben ons bemiddeld naar een goed stoffeer bedrijf, zeer tevreden met het resultaat.
Prijs kwaliteit verhouding is gewoon perfect.

Verbeter punten

Die telefoon van Frank, neem een andere ringtone :-)

Team Vloeren service Wolter

Goede ervaring firma Wolter. Waar andere bedrijven de oppervlakte te klein vonden, was het voor Wolter geen probleem. combineren kleine vloeren zo aan elkaar dat geen enkele oppervlakte te klein is.... Goede ervaring firma Wolter. Waar andere bedrijven de oppervlakte te klein vonden, was het voor Wolter geen probleem. combineren kleine vloeren zo aan elkaar dat geen enkele oppervlakte te klein is. Bedankt voor het fijne contact, scheelde ons meer als de helft dan bij de woningbouw.

Klanten klein of groot voor iedereen een passende oplossing.
Goede en duidelijke afspraken.

Verbeter punten

Frank is soms moeilijk telefonisch bereikbaar, via Whatsapp geeft hij snel antwoord.

Team Vloeren service Wolter

Wij hebben vloer verwijderen Wolter geadviseerd gekregen van onze vloerenlegger. Siergrind, stuk pvc en plavuizen moesten verwijderd worden uit onze nieuwe woning. Na het verwijderen is de vloer... Wij hebben vloer verwijderen Wolter geadviseerd gekregen van onze vloerenlegger. Siergrind, stuk pvc en plavuizen moesten verwijderd worden uit onze nieuwe woning. Na het verwijderen is de vloer strak gemaakt met egaline zodat er pvc kan worden aangebracht. Zeer gedreven ondernemer, die echt voor het maximale resultaat gaat.

Hebben verstand van hun werkzaamheden.
Stipt op tijd.
Goede duidelijke offerte.
Ze lusten graag een bakje koffie, allemaal zwart met suiker :-)

Verbeter punten

zal er geen 1 weten wat deze opdracht betreft.

Team Vloeren service Wolter

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf.
Een hecht groepje vakmensen, waar ieder gewoon van weet wat van hun verwacht wordt.

Snel en kwaliteit gericht.
Goed overleg met de stoffeerder.
Wij zijn zeer te spreken over het geringe stof wat vrij komt.

Niet.

richard Bloemen

Zeer goed.
vloerverwarming dicht gesmeerd en dezelfde dag aansluitend geëgaliseerd.
Giga mooie strakke vloer.

Vanaf het eerste telefoontje tot de offerte is het duidelijk,...
Zeer goed.
vloerverwarming dicht gesmeerd en dezelfde dag aansluitend geëgaliseerd.
Giga mooie strakke vloer.

Vanaf het eerste telefoontje tot de offerte is het duidelijk, geen verassing achteraf!
Bij de oplevering was de tegelzetter aanwezig, hij gaf de mannen een compliment.

Vakmannen
Hun inzet is terug te zien in het resultaat dikke 100 %

Verbeter punten

Neem een telefoniste, snap niet dat Frank niet gek wordt van de telefoon.
Neem een telefoniste, snap niet dat Frank niet gek wordt van de telefoon.
Schuren, egaliseren en zelfs tijdens de lunch blijft dat ding maar over gaan, blijkbaar zijn wij niet de enige die hem graag aan het werk hebben :-)

Inge Bronger

Zeer positief! Waar anderen onze vloer VERPRUTST hebben, heeft Frank weer een vlakke vloer van gemaakt.
Dankbaar want we kunnen verder met onze verbouwing.

In no time een strakke vloer egaliseren.
Echt verstand van vloeren werkt met veel passie!

....

Tineke Bos

Het bedrijf gevonden via Google.
Is de afspraak om een week later de klus te klaren perfect nagekomen. Afspraak is afspraak
De op beton gelijmde parketvloer is in no time verwijderd. D...
Het bedrijf gevonden via Google.
De op beton gelijmde parketvloer is in no time verwijderd. D vloer inclusief lijm en egalisatie laag.
Top gedaan en bedankt voor de feedback.

luistert naar de klant

niet aan de orde