Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Debby Babberich

Ze hebben ons echt perfect geholpen. De oude parket vloer uit ons nieuwe huis verwijdert. We zijn zelf 1 zaterdag bezig geweest met 3 meter. Wolter heeft in 1 dag de rest van de 72 meter verwijdert.... Ze hebben ons echt perfect geholpen. De oude parket vloer uit ons nieuwe huis verwijdert. We zijn zelf 1 zaterdag bezig geweest met 3 meter. Wolter heeft in 1 dag de rest van de 72 meter verwijdert. Hun zonder schade en de door ons gemaakte schade hersteld.

Vakmensen | Eerlijke prijs | Harde werkers | Stipt op tijd | Netjes en beleefd

Alko en Marja Mulder

Onze planning liep gevaar tijdens een verhuizing. De vinylvloer wilde er niet uit, paniek! Ten einde raad gebeld met Wolter. Die regelde ondanks hun drukke werkzaamheden binnen 2 dagen een stel van... Onze planning liep gevaar tijdens een verhuizing. De vinylvloer wilde er niet uit, paniek! Ten einde raad gebeld met Wolter. Die regelde ondanks hun drukke werkzaamheden binnen 2 dagen een stel van zijn mensen op hun vrije zaterdag om ons uit de brand te helpen. Wat een service en wat een kundige, vriendelijke, behulpzame mensen. De klus was uitermate lastig maar ze hebben het voor elkaar gekregen. Wij kunnen nu verder met alle lof en dank voor deze firma, echt geweldig!

Service, deskundigheid ...eigenlijk Ɣlles!

Annoniem

Fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers (Gerard en Luan of Loean) hebben hard gewerkt en de vloer snel eruit gehaald. Alles netjes achtergelaten. We zijn bij Wolter terecht gekomen doordat we het... Fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers (Gerard en Luan of Loean) hebben hard gewerkt en de vloer snel eruit gehaald. Alles netjes achtergelaten. We zijn bij Wolter terecht gekomen doordat we het bedrijf door meerdere interieur winkels kregen geadviseerd.

Kantoor medewerkers hebben veel geduld en leggen precies uit wat ze gaan doen en hoe. Staan op tijd voor de deur en alle afspraken worden uitgevoerd.

Maes

Heel goed. Nette mensen, netjes en schoon gewerkt (als het klaar is) en goede adviezen!

Zeer deskundig

Nick Riezebos Jip BV

Vakmensen met veel ervaring en kennis!

Doen wat ze beloven

Hitman

Top. Komen afspraken uitstekend

Fijne medewerkers. Harde werkers.

Bendy

Zeer goed

Komen goed de afspraken na en werken zeer netjes en effectief

Fam Bonder

Bij het weghalen van de parketvloer bleek de OSB onderlaag verlijmd te zijn, en onmogelijk om zelf te verwijderen. Het leek onbegonnen werk maar dankzij WOLTER is de betonvloer nu binnen 1 dag weer... Bij het weghalen van de parketvloer bleek de OSB onderlaag verlijmd te zijn, en onmogelijk om zelf te verwijderen. Het leek onbegonnen werk maar dankzij WOLTER is de betonvloer nu binnen 1 dag weer glad en klaar voor de nieuwe PVC afwerking. Er werd netjes gewerkt, bezemschoon opgeleverd en alles volgens planning in goede sfeer šŸ‘.

Communicatie en zorgvuldigheid

Emma

Erg goede en positieve ervaring met Wolter vloerenservice.

Hebben hun klantenservice hoog in het vaandel. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Zijn niet de voordeligste en ook niet de duurste. Offerte is erg duidelijk en geen kleine lettertjes. Hebben hun klantenservice hoog in het vaandel. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Zijn niet de voordeligste en ook niet de duurste. Offerte is erg duidelijk en geen kleine lettertjes.
Medewerkers die weten van aanpakken Roel en Geert of Gerard hebben hard gewerkt.

Peter Dob vloeren

Heel zorgvuldig